TacoFjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan vi ikke snakke om noe litt fornuftig? Eller i hvertfall snakke om noe annet enn at vi bare har 10 sider igjen..... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har akkurat kommet innfor døra, og nå sitter jeg her og nyter en kopp varm te. Får vel se å lage middag snart, og kanskje skrive årets siste stil senere i kveld. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har akkurat kommet innfor døra, og nå sitter jeg her og nyter en kopp varm te. Får vel se å lage middag snart, og kanskje skrive årets siste stil senere i kveld. Høres da fornuftig ut Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 vi er i 2010, og det er 2010 sider igjen til side 22222 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan vi ikke snakke om noe litt fornuftig? Eller i hvertfall snakke om noe annet enn at vi bare har 10 sider igjen..... HERREGUD! VI HAR BARE 10 SIDER IGJEN!!!!!!!!!!11 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Omg! Og jeg er opptatt i kveld. Hva med gruppesexen vi avtalte? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og da har vi en stornyhet å diskutere de neste 10 sidene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1281275&pid=16600348 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Og da har vi en stornyhet å diskutere de neste 10 sidene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1281275&pid=16600348 Dette liker vi. Edit: 9 sider nå. Endret 8. desember 2010 av Randomizer Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og da har vi en stornyhet å diskutere de neste 10 sidene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1281275&pid=16600348 Det er litt kult! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg håper L4r5 ikke gjør de tingene han hadde planer om å gjøre hvis han ble mod da vi diskuterte emnet for ... fire år siden eller noe.. xD Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan bli spennende og se hvordan det utarter seg med L4r5 som moderator. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Yeah, det er en skrivefeil i overskriften. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg håper L4r5 ikke gjør de tingene han hadde planer om å gjøre hvis han ble mod da vi diskuterte emnet for ... fire år siden eller noe.. xD Alt er en del av den mesterlige planen hans. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tror flertallet av brukere.. is.. going.. down now. (neida, bare noen) 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor er det så om å gjøre å bli moderator egentlig? Det setter bare restriksjoner på deg som debattant, spesielt om man som person har sterke meninger, da man på mange måter representerer forumet og har et ansvar som "rollemodell". Er det bare for kred? Flott at noen gjør jobben, men skjønner ikke helt poenget med alle disse gratulasjonene. I grunn er det jo et tap for forumet om denne lars fyren bidrar med så mye som det kan virke som. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Moderator er noe jeg på ingen måte vil være. Bruker hele dagen på å svare på kranglete PM'r fra folk som mener man stengte tråden deres på feil grunnlag, eller må passe på alt man sier i andre tråder fordi det blir brukt mot deg senere. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Syntes det er flott at L4r5 får moderatorverv, helt klart blant brukerne på diskusjon.no med størst popularitet, samt at han er nokså flink på aktiviteten sin, spesielt her inne. Selv om Runar har vært her en god del i det siste da, men tror han har evnen som en moderator trenger. @Goldwing: Enig i at det setter restriksjoner som debatant, men så er ikke L4r5 den mest kontroversielle heller, og ihvertfall ikke sammenlignet med enkelte av dine innlegg som har noen kruttsalver til tider. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjer med 8. klassinger som legger meg til på facebook og sier hei og smiler til meg i kantina. Jenter jeg ikke aner hvem er. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjer med 8. klassinger som legger meg til på facebook og sier hei og smiler til meg i kantina. Jenter jeg ikke aner hvem er. Har du en søster i 8. ? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjer med 8. klassinger som legger meg til på facebook og sier hei og smiler til meg i kantina. Jenter jeg ikke aner hvem er. Burde du ikke ta det som et kompliment? Eller hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg