SnittLeif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva er "en Jeffrey Dahmer"? Trust me, you don't wanna know Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 med det sukkerinntaket jeg har så tror jeg det kjøttet hadde blitt alt or søt, til og bli godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker å tegne, men er ikke så veldig god. Jeg har en bekjent som gikk førsteåret ingeniør (av noe slag) på NTNU og som bare kunne tegne mediokre strekmenn og ikke noe særlig annet, han slet til og med med enkle, geometriske figurer. Så overrasket han oss alle ved å stikke til Statene og begynte på tegning og animasjon på en eller annen skole der og nå er han sykt god til å tegne. Så hut deg til Danmark. ^^ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Voldtatt, drept, voldtatt så spist ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Voldtatt, drept, voldtatt så spist ? Samma faen kos er det uansett . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gah, jeg trenger 360 spenn til å gjøre nelf priesten min om til en goblin priest. The curse of having too many chars. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker å tegne, men er ikke så veldig god. Jeg har en bekjent som gikk førsteåret ingeniør (av noe slag) på NTNU og som bare kunne tegne mediokre strekmenn og ikke noe særlig annet, han slet til og med med enkle, geometriske figurer. Så overrasket han oss alle ved å stikke til Statene og begynte på tegning og animasjon på en eller annen skole der og nå er han sykt god til å tegne. Så hut deg til Danmark. ^^ Går fortsatt bare vg1 R&M enda. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 idag fikk jeg nedsatt ordenskarakter pga en verktøykiste som ble mista ( stjålet ) .... flaks det ikke teller dette halvåret Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du er smart som stjeler fra skolen. Nesten like smart som Albert Einstein og Isaac Newton tilsammen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du er smart som stjeler fra skolen. Nesten like smart som Albert Einstein og Isaac Newton tilsammen! Ikke glem Thomas Alva Edison! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du er smart som stjeler fra skolen. Nesten like smart som Albert Einstein og Isaac Newton tilsammen! Ikke glem Thomas Alva Edison! Vi kan like gjerne slenge på Alexander Graham Bell og Marie Curie samtidig. SÅ smart er han. Hvis han blir noe smartere eksploderer hodet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og for all del ikke la Bush stå å se på! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du er smart som stjeler fra skolen. Nesten like smart som Albert Einstein og Isaac Newton tilsammen! Ikke glem Thomas Alva Edison! Vi kan like gjerne slenge på Alexander Graham Bell og Marie Curie samtidig. SÅ smart er han. Hvis han blir noe smartere eksploderer hodet. [ikkeforståironi] så jeg burde dra på en skole å stjele så mye som mulig da? [/ikkeforståironi] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Makan. Skulle tro et par batterier klarte å holde ett år i alle fall! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 TU NO PUEDES! No me gusta español... Jeg hadde akkurat muntlig spansktentamen. Naila den lett, 6. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da har man vært på ungdommens kommunestyret og diskutert politikk med småunger. Fin måte å få dagen til å gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg