Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du fryser ikke ihjel om du kler deg godt nok. I militæret klarte jeg lett over (eller er det ikke egentlig under?) 30 minus-grader! jeg har varm og god jakke. Å er flink å tar på lue og votter, men... puppene mine fryser av med en gang det er litt kaldt ute. Og rompa. Jeg trenger.. ull bh Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du fryser ikke ihjel om du kler deg godt nok. I militæret klarte jeg lett over (eller er det ikke egentlig under?) 30 minus-grader! jeg har varm og god jakke. Å er flink å tar på lue og votter, men... puppene mine fryser av med en gang det er litt kaldt ute. Og rompa. Jeg trenger.. ull bh Så du er varm overalt på kroppen utenom puppene? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du fryser ikke ihjel om du kler deg godt nok. I militæret klarte jeg lett over (eller er det ikke egentlig under?) 30 minus-grader! jeg har varm og god jakke. Å er flink å tar på lue og votter, men... puppene mine fryser av med en gang det er litt kaldt ute. Og rompa. Jeg trenger.. ull bh Så du er varm overalt på kroppen utenom puppene? ja kan være ute å være perfekt varm, men fryse på puppene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skal jeg komme nedover en tur og varme deg? Hø hø hø Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skal jeg komme nedover en tur og varme deg? Hø hø hø Ja! høhøhø i need it. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du fryser ikke ihjel om du kler deg godt nok. I militæret klarte jeg lett over (eller er det ikke egentlig under?) 30 minus-grader! jeg har varm og god jakke. Å er flink å tar på lue og votter, men... puppene mine fryser av med en gang det er litt kaldt ute. Og rompa. Jeg trenger.. ull bh Så du er varm overalt på kroppen utenom puppene? ja kan være ute å være perfekt varm, men fryse på puppene. Det virket veldig rart: Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du fryser ikke ihjel om du kler deg godt nok. I militæret klarte jeg lett over (eller er det ikke egentlig under?) 30 minus-grader! jeg har varm og god jakke. Å er flink å tar på lue og votter, men... puppene mine fryser av med en gang det er litt kaldt ute. Og rompa. Jeg trenger.. ull bh Så du er varm overalt på kroppen utenom puppene? ja kan være ute å være perfekt varm, men fryse på puppene. Det virket veldig rart: ja det er det, men er nå sånn jeg er satt sammen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Må være et stort problem, eh? To me -> Endret 8. desember 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 det litt... ubehagelig ja Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan ta avstøping av hendene mine og få lagd en slik en til deg hanna: Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan ta avstøping av hendene mine og få lagd en slik en til deg hanna: hihi ja takk da hadde jeg blitt super glad:D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Få den lagd i sånn syntetisk ull eller noe som varmer som faen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Håndavstøpning til BH, det nyeste nye etter penisavstøpning til dildoer. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Få den lagd i sånn syntetisk ull eller noe som varmer som faen JA! det høres ut som en kjempe ide! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Håndavstøpning til BH, det nyeste nye etter penisavstøpning til dildoer. Finnes ikke det allerede? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Håndavstøpning til BH, det nyeste nye etter penisavstøpning til dildoer. Og du er masseprodusent for kondomeriet antar jeg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Håndavstøpning til BH, det nyeste nye etter penisavstøpning til dildoer. Finnes ikke det allerede? Det hadde ikke overrasket. Håndavstøpning til BH, det nyeste nye etter penisavstøpning til dildoer. Og du er masseprodusent for kondomeriet antar jeg? Jeg er den mest populære "modellen" på kondomeriet. Kvinner over hele verdenen skriker ut i nytelse grunnet mine avstøpninger... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det fordi kvinnfolk er lei sånne oversiza negerdildoer? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er den mest populære "modellen" på kondomeriet. Kvinner over hele verdenen skriker ut i nytelse grunnet mine avstøpninger... Populært kalt "The clit tickler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg