b-real Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God morn god morn god hææææælvettes morn! Start dagen med denne sangen og du skal se at du ikke trenger kaffe en gang: http://open.spotify.com/track/4WBjMn8nYTq5JCExCJtSUB Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Morn morn! jeg er litt trøtt altså. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Omnomnom, stekt egg, bacon, chilibønner og rista brød Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Omnomnom, stekt egg, bacon, chilibønner og rista brød misunnelig Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Trøtt som faen og fryser ***** av meg, så jeg hopper i dusjen i håp om å kvikne til! -> Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ok, nå kan jeg ikke holde på slik lengre... Blir tur på clasern i dag for å kjøpe skjøteledd så jeg får fiksa spylerene på bilen. Tok faen meg 20 minutter MER å kjøre til jobb i dag pga. at jeg måtte stoppe for å rengjøre ruta Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hahaha. Mye skitt på veiene? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jason Walker - Down http://www.youtube.com/watch?v=oqJG9aODv4Q Eneste som funker på morningen er overchill musikk som er så chill at man nesten blir litt kvalm av å tenke for mye på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hahaha. Mye skitt på veiene? Vel, Mikkel er jo på veien... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hahaha. Mye skitt på veiene? Vel, det er +2 her da. Så ja. Og i tillegg så salter de jo faen E6 som bare gjør vondt værre... Skal på clasern og kjøpe lappesaker i dag da. Hahaha. Mye skitt på veiene? Vel, Mikkel er jo på veien... Morra di ER veien Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Morra di ER veien Selvsagt, hun skapte jo meg. Tydeligvis hun er den rette veien. Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 -18! Hva i svarte helvette? Nå må jeg faktisk ta på meg stillongs også... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sutreunger. Sitt inne, så slipper dere kulda. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jaja, jeg skal uansett dra hjem tidlig fra jobb i dag for å få lappa den jækla slangen. Enten så blir det gaffateip eller så blir det krympeslange Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sutreunger. Sitt inne, så slipper dere kulda. Er digg å ha eksamenforedrag idag, må sykle flere kilometer i ekstremkulde. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) jeg vil ikke ut i kulda, men så heldig som jeg er må jeg. Woho! Fryse i hjel i -22 ftw! Endret 8. desember 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du fryser ikke ihjel om du kler deg godt nok. I militæret klarte jeg lett over (eller er det ikke egentlig under?) 30 minus-grader! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God morgen, forumbrukere! Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er du som meg går du ut i bare t-skjorte. Vis alle at du er mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg