Laughing Madcap Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Pyjamassporter er tåpelige, kanskje det fungerer med en partner som leker lobotomisert, men hadde partneren värt en "angriper". Hadde han slått ut tenna på fyren på under 1sec. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Det beste med hele den saken er jo: "Mange tror det er ”fake”, men dette er ikke avtalt spill. At en som har holdt på med dette i 62 år, skal drive med skuespill er helt uvirkelig, sier Wattne." Eh, har man levd på en con i 62 år og fortsatt holder på med det er det ingen grunn til å avsløre det. Tror ikke på det før noen har lagt meg i bakken på eksakt samme måte. Intervjuobjektene kan man knapt forvente objektivitet fra, men en journalist bør i alle fall tenke seg om før han publiserer rent svada. Ikke at det finnes så mange norske avisskribenter som fortjener tittelen "journalist" lenger; de er strengt tatt bare reportere og oversettere. Endret 8. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke at det finnes så mange norske avisskribenter som fortjener tittelen "journalist" lenger; de er strengt tatt bare reportere og oversettere. Som de gjennomfører at best middelmådig, har ikke sett et snev av intelligent tankegang i artikler jeg har lest siste månedene i norske medier. Jeg skjemmes når jeg ser VG annonsere "WIKILEAK BOMBENE HER" som omhandler materiale som såvidt holder til kontroversielt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og det er tydeligvis mye mer interessant å skrive om grunnløse voldtektsanklager enn det faktum at prominente politikere oppfordrer til attentat av sivile. Jeg digger massemedia. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Nam, glad jeg kjøpte en boks øl på butikken i sta, den smakte godt nå Endret 8. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nam, glad jeg kjøpte en boks øl på butikken i sta, den smakte godt nå var på harryhandel for noen helger siden, har et tårn med øl i kjelleren Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Biologitentamen i morgen og jeg må døgne, siden om jeg legger meg nå og sover i tre timer, blir jeg død. Whatuuup? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sum codin', sum CSI, sum beer Der da, pugg pugg pugg? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Stemmerstemmer. Fire kapitler down, one to go. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du får mer ut av tre timer søvn enn tre timer lesing natten før en eksamen. Muligens med mindre du er en rutinert døgner. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Soving er oppskrytt. Fikk nu et par tima på øye så nå berges man vel et par dager Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ja, så fremt du ikke trenger å yte fysisk eller mentalt er det ikke så veldig viktig. Endret 8. desember 2010 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lord: Er langt i fra en rutinert døgner, men jeg tar nå sjansen likevel! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er døds sulten. Noen som har mat? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har akkurat spist kjøttkaker i brun saus med poteter til og nå tar en siste juleøl før jeg går til sengs. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke værst Glimti. Ekte karer spiser sunn kost, ikke sant. Jeg for min del måtte ta til takke med et par skiver rugbrød og stekte egg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Egg er godt det. Da først og fremst som hardkokt. Men denne tråden er kjedelig i forhold til bannetråden så jeg stikker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Frokosten om tre timer skal bestå av bacon, egg og bønner, hurra :---D 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 aaaaight. peace nigga! Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ah, sitter å hører på the Beatles mens jeg danser litt for naboene og later som om Government prøven i morgen ikke eksisterer! Skal bare drikke litt te før jeg tar kvelden, klokken ni om kvelden, men shitau jeg trenger søvn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg