Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste med hele den saken er jo:

 

"Mange tror det er ”fake”, men dette er ikke avtalt spill. At en som har holdt på med dette i 62 år, skal drive med skuespill er helt uvirkelig, sier Wattne."

 

Eh, har man levd på en con i 62 år og fortsatt holder på med det er det ingen grunn til å avsløre det. Tror ikke på det før noen har lagt meg i bakken på eksakt samme måte.

Intervjuobjektene kan man knapt forvente objektivitet fra, men en journalist bør i alle fall tenke seg om før han publiserer rent svada.

 

Ikke at det finnes så mange norske avisskribenter som fortjener tittelen "journalist" lenger; de er strengt tatt bare reportere og oversettere.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Ikke at det finnes så mange norske avisskribenter som fortjener tittelen "journalist" lenger; de er strengt tatt bare reportere og oversettere.

 

Som de gjennomfører at best middelmådig, har ikke sett et snev av intelligent tankegang i artikler jeg har lest siste månedene i norske medier.

 

Jeg skjemmes når jeg ser VG annonsere "WIKILEAK BOMBENE HER" som omhandler materiale som såvidt holder til kontroversielt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...