Gavekort Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hallo folkens! Jeg utnytter dere til å kunne holde meg oppe til i natt! Så hvordan står det til? Endret 8. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Så sant så sant Lord Britishface, derfor det ikke er noe i nærheten av aktuelt Men fortsatt en fremtidig drøm, får bli hobby og håpe på at jeg kan bli rik og pensjonere meg på biinntektene fra forfatterskapet Når min ekstremt sære nabo kan klare det, så burde det være mulig for meg også (han skiftet seriøst navnet sitt etter en tur til Cuba fordi han var så inspirert) Han må ha litt penger siden han nå har hatt to hus over en tid, ett i Bærum, og nabohuset her. Det kjøpte han for et sted uppunder 4 mill, og kona fikk prosjekt om å pusse det opp. Og pusse det opp skal de, det hadde visst blitt billigre å bygge et nytt hus. Det eneste som ikke er byttet er reisverk og tak. Endret 8. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har jeg misforstått hva full load er? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har jeg misforstått hva full load er? konstant 100% bruk av ihvertfall prosessoren. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) bare så du vet det så er batteritidene produsenten oppgir veldig urealistiske. *edit* better? Endret 8. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er den rareste setningen jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg sier meg enig. Hva i all verden er det du prøver å få frem, Balli? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Med litt godvilje forstår dere hva han mener, selv om setningen ikke er grammatisk korrekt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) jeg, suger i, norsk, også formuleringer :tease: Endret 8. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Med litt godvilje forstår dere hva han mener, selv om setningen ikke er grammatisk korrekt. Uten tvil, sett verre setninger enn det der, har vel lirt av meg verre setninger enn det der på oppgaver og likevel ACED EM. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bevisst kryptisk prosa er noe litt annet enn utilsiktet gal prosa. Jeg har forøvrig opplevd at laptoper har prestert bedre enn reklamert på batterilevetid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Med litt godvilje forstår dere hva han mener, selv om setningen ikke er grammatisk korrekt. Jeg er lei av å legge godviljen til for å lese ting på internett og i lokalaviser. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ditto, men er redd vi bare må fortsette. *kode og se på CSI* Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er lei av å legge godviljen til for å lese ting på internett og i lokalaviser. Det er dessverre ikke bare lokalaviser som serverer renspikket idioti lenger. ): http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3936732.ece "Yamaue har trent kampsport siden han var fire år gammel, og er en av få personer i verden som aktivt kan bruke ki, noe som betyr at han aktivt angriper med sin ki-energi." Som om det er et jævla faktum. Sånt blir jeg alvorlig irritert av. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ikke for å skuffe deg, men aftenposten er lokalavisa til Oslo Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er lei av å legge godviljen til for å lese ting på internett og i lokalaviser. Det er dessverre ikke bare lokalaviser som serverer renspikket idioti lenger. ): http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3936732.ece "Yamaue har trent kampsport siden han var fire år gammel, og er en av få personer i verden som aktivt kan bruke ki, noe som betyr at han aktivt angriper med sin ki-energi." Som om det er et jævla faktum. Sånt blir jeg alvorlig irritert av. Det beste med hele den saken er jo: "Mange tror det er ”fake”, men dette er ikke avtalt spill. At en som har holdt på med dette i 62 år, skal drive med skuespill er helt uvirkelig, sier Wattne." Eh, har man levd på en con i 62 år og fortsatt holder på med det er det ingen grunn til å avsløre det. Tror ikke på det før noen har lagt meg i bakken på eksakt samme måte. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ikke for å skuffe deg, men aftenposten er lokalavisa til Oslo Ikke for å skuffe deg, men du aner ikke hva du snakker du om. Aftenposten Aften er lokalavisen til Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg