Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant så sant Lord Britishface, derfor det ikke er noe i nærheten av aktuelt :p

Men fortsatt en fremtidig drøm, får bli hobby og håpe på at jeg kan bli rik og pensjonere meg på biinntektene fra forfatterskapet :D

Når min ekstremt sære nabo kan klare det, så burde det være mulig for meg også :roll:

(han skiftet seriøst navnet sitt etter en tur til Cuba fordi han var så inspirert)

Han må ha litt penger siden han nå har hatt to hus over en tid, ett i Bærum, og nabohuset her.

Det kjøpte han for et sted uppunder 4 mill, og kona fikk prosjekt om å pusse det opp.

Og pusse det opp skal de, det hadde visst blitt billigre å bygge et nytt hus.

Det eneste som ikke er byttet er reisverk og tak.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg er lei av å legge godviljen til for å lese ting på internett og i lokalaviser. :(

Det er dessverre ikke bare lokalaviser som serverer renspikket idioti lenger. ):

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3936732.ece

"Yamaue har trent kampsport siden han var fire år gammel, og er en av få personer i verden som aktivt kan bruke ki, noe som betyr at han aktivt angriper med sin ki-energi."

Som om det er et jævla faktum. Sånt blir jeg alvorlig irritert av.

Lenke til kommentar

Jeg er lei av å legge godviljen til for å lese ting på internett og i lokalaviser. :(

Det er dessverre ikke bare lokalaviser som serverer renspikket idioti lenger. ):

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3936732.ece

"Yamaue har trent kampsport siden han var fire år gammel, og er en av få personer i verden som aktivt kan bruke ki, noe som betyr at han aktivt angriper med sin ki-energi."

Som om det er et jævla faktum. Sånt blir jeg alvorlig irritert av.

Det beste med hele den saken er jo:

"Mange tror det er ”fake”, men dette er ikke avtalt spill. At en som har holdt på med dette i 62 år, skal drive med skuespill er helt uvirkelig, sier Wattne."

Eh, har man levd på en con i 62 år og fortsatt holder på med det er det ingen grunn til å avsløre det. Tror ikke på det før noen har lagt meg i bakken på eksakt samme måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...