Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pokey, jeg fatter ikke at du gidder å krangle med/mobbe en 14-årig jente. Det er lavmål.

han flørter old school :O dvs mobbe de jentene han egentlig liker :O

Skal man hooke up med fjortenåringer må man tydeligvis oppføre seg som en.

derfor jeg ikke får meg noe små godt ja........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, hæ? Om det koster penger å lage en tlf via USB?

Ja, mens man er på nett med pcn? Ble plutselig tom for penger på kortet enda jeg ikke har rørt tlf de siste timene.

USBlading koster ikke noe mer enn strømmen det krever, hvilket iallefall ikke charges via kontantkortet ditt.

Sikker på at du ikke har surfet rundt på mobilt nettverk når du har trodd du har vært på wifi?

Lenke til kommentar

Pokey, jeg fatter ikke at du gidder å krangle med/mobbe en 14-årig jente. Det er lavmål.

Live and learn as they say.

Lenke til kommentar

WTF skal jeg studere neste år... ?

Hadde jeg bare hatt bedre fantasi, tolmodighet og ståpåvilje så ville jeg satset på forfatter med en gang.

Men tenker det er en god idè å få seg en utdanning og jobb sånn siden sjansen for å slå igjennom som forfatter kan være noe vanskelig :p

(men ser for mag at det vil bli forsøkt i løpet av noen år)

Studer noe som gjør at du faktisk kan få en relevant jobb etterpå. Sosialantopologi er oppbrukt, ihvertfall :fun:

Var det jeg også tenkte :whistle:

Selv så spennende det virker, tenker Management & Human Resources eller Business i England :p

Men jeg har ikke peiling på hva jeg vil jobbe med, og vet fortsatt ikke om dette er noe for meg :hrm:

Lenke til kommentar

Kipt :/

Hvor og hva studerer du?

Dragvoll?

Er på Dragvoll ja. Akkurat begynt på en bachelor i nordisk ;)

Studerer du og eller?

Hva har man tenkt å bruke en bachelor i nordisk på? Ikke det at jeg mener folk burde utdanne seg for å "finne sin plass i økonomien", men hva får du ut av det?

Jeg har tenkt å bygge på med pedagogikk etterpå, og bli lærer ;) Valgte å ta det denne veien i stedet for å gå direkte på lektor da jeg da hadde gått glipp av norrønt som fordypningsemne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Live and learn as they say.

but if i learn, dont I get mentally older?

Lenke til kommentar

Lykke til :) Holder selv på med et prosjekt som skal være ferdig i løpet av uken, og vi på gruppen har ikke kommet halvveis en gang. Hvordan skal dette gå? :hmm:

Min første post i Den nye Forumkaféen :!:

Endret av stigah
Lenke til kommentar

WTF skal jeg studere neste år... ?

Hadde jeg bare hatt bedre fantasi, tolmodighet og ståpåvilje så ville jeg satset på forfatter med en gang.

Men tenker det er en god idè å få seg en utdanning og jobb sånn siden sjansen for å slå igjennom som forfatter kan være noe vanskelig :p

(men ser for mag at det vil bli forsøkt i løpet av noen år)

Det er ganske håpløst; jeg tror ikke det finnes noe yrke som har lavere avkastning per arbeidstime enn forfatter. Og det finnes knapt en nittenåring i verdenshistorien med nok tålmodighet, ståpåvilje, erfaring og kunnskap til å klare det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...