Abnormaxie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 JEG ER GLAD! Må bare få skryte litt av meg selv, egoisme er bra av og til. Jeg har nå gått ned 17.3 kilo siden slutten av juni i år 5 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 JEG ER GLAD! Må bare få skryte litt av meg selv, egoisme er bra av og til. Jeg har nå gått ned 17.3 kilo siden slutten av juni i år Gratulerer!! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Pass på så du ikke bare blir skinn og ben, da. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Cinque: Så nettopp at du hadde nominert meg i Juleavatarkonkurransen You made my day!! Selvfølgelig må Ole Brumm og Nasse Nøff nomineres JEG ER GLAD! Må bare få skryte litt av meg selv, egoisme er bra av og til. Jeg har nå gått ned 17.3 kilo siden slutten av juni i år Gratulerer Endret 7. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Cinque: Så nettopp at du hadde nominert meg i Juleavatarkonkurransen You made my day!! Selvfølgelig må Ole Brumm og Nasse Nøff nomineres I min dag fylt med snørr, skole, nyseanfall, feber, kulde og snø sitter jeg nå og smiler på grunn av deg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Man gjør jo tentamen på skolen, ikke på fritiden? Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye. Jeg trodde du sa at du kunne få bedre karakter hvis du ville. Med den logikken kan alle, men du klarte det ikke allikevel. Å ha muligheten til noe er ikke det samme som å kunne. Jeg har forresten aldri fått under 5 på en tentamen, og jeg har aldri jobbet noe som helst på forhånd Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 JEG ER GLAD! Må bare få skryte litt av meg selv, egoisme er bra av og til. Jeg har nå gått ned 17.3 kilo siden slutten av juni i år Tror jeg har gått opp 17kg 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 da har man skaffet seg en litt bedre juleavatar :3 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Man gjør jo tentamen på skolen, ikke på fritiden? Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye. Jeg trodde du sa at du kunne få bedre karakter hvis du ville. Med den logikken kan alle, men du klarte det ikke allikevel. Å ha muligheten til noe er ikke det samme som å kunne. Jeg har forresten aldri fått under 5 på en tentamen, og jeg har aldri jobbet noe som helst på forhånd Fra nå av har jeg bestemt meg for å ignorere innleggene dine, siden du er helt umulig og vrir og vender på alt jeg skriver Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Å ha muligheten til noe er ikke det samme som å kunne. Jeg har forresten aldri fått under 5 på en tentamen, og jeg har aldri jobbet noe som helst på forhånd Du har virkelig aldri hatt tentamen i biologi, matematikk eller fysikk? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Man gjør jo tentamen på skolen, ikke på fritiden? Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye. Jeg trodde du sa at du kunne få bedre karakter hvis du ville. Med den logikken kan alle, men du klarte det ikke allikevel. Å ha muligheten til noe er ikke det samme som å kunne. Jeg har forresten aldri fått under 5 på en tentamen, og jeg har aldri jobbet noe som helst på forhånd Verden hadde vært mye bedre visst alle var like klok som du Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fra nå av har jeg bestemt meg for å ignorere innleggene dine, siden du er helt umulig og vrir og vender på alt jeg skriver Du er bare her inne for å tiltrekke deg de kåte nerdene altså? =) Du sa: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG VILLE". Du mente: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG HADDE JOBBET". Med andre ord: Alle kan gjøre det bedre hvis de jobbet mer. Ergo alle kan gjøre det bedre hvis de vil. Ergo er du dum hvis du ikke gjør det bra. Lol. Er ikke vits å diskutere med blondiner uansett. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Du sa: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG VILLE". Du mente: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG HADDE JOBBET". Med andre ord: Alle kan gjøre det bedre hvis de jobbet mer. Ergo alle kan gjøre det bedre hvis de vil. Ergo er du dum hvis du ikke gjør det bra. Lol. Er ikke vits å diskutere med blondiner uansett. Beklager for at jeg ikke er like nøyaktig som deg da, jævla viktigper. La meg si det sånn: Jeg kunne gjort det bedre hvis jeg ville jobbet. Fornøyd? Og jeg er faktisk brunette og ikke så dum. EDIT: OG nei, det var ikke lett å unngå å svare på denne. Dessverre. Endret 7. desember 2010 av -Linda. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så ble det godstemning idag og! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 This is getting stupid. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Siden det nå har kommet mer snø i Trondheim tror jeg at det blir en tur i Vassfjellet eller Oppdal i helga Hva dere skal neste helg? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Siden det nå har kommet mer snø i Trondheim tror jeg at det blir en tur i Vassfjellet eller Oppdal i helga Hva dere skal neste helg? Eksamen begge de to neste helgene. Hva du gjør i Trondheim forresten? Bor og studerer der sjø Endret 7. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Siden det nå har kommet mer snø i Trondheim tror jeg at det blir en tur i Vassfjellet eller Oppdal i helga Hva dere skal neste helg? Eksamen begge de to neste helgene. Hva du gjør i Trondheim forresten? Lese til eksamen eller har du eksamen i helga? Jeg bor i Trondheim Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Legger meg, folks. Gute nacht! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg