Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man gjør jo tentamen på skolen, ikke på fritiden?

Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye.

Jeg trodde du sa at du kunne få bedre karakter hvis du ville. Med den logikken kan alle, men du klarte det ikke allikevel.

Å ha muligheten til noe er ikke det samme som å kunne. Jeg har forresten aldri fått under 5 på en tentamen, og jeg har aldri jobbet noe som helst på forhånd :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde du sa at du kunne få bedre karakter hvis du ville. Med den logikken kan alle, men du klarte det ikke allikevel.

Å ha muligheten til noe er ikke det samme som å kunne. Jeg har forresten aldri fått under 5 på en tentamen, og jeg har aldri jobbet noe som helst på forhånd :)

Fra nå av har jeg bestemt meg for å ignorere innleggene dine, siden du er helt umulig og vrir og vender på alt jeg skriver :)

Lenke til kommentar

Verden hadde vært mye bedre visst alle var like klok som du ;)

Lenke til kommentar

Fra nå av har jeg bestemt meg for å ignorere innleggene dine, siden du er helt umulig og vrir og vender på alt jeg skriver :)

Du er bare her inne for å tiltrekke deg de kåte nerdene altså? =)

Du sa: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG VILLE". Du mente: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG HADDE JOBBET".

Med andre ord:

Alle kan gjøre det bedre hvis de jobbet mer. Ergo alle kan gjøre det bedre hvis de vil. Ergo er du dum hvis du ikke gjør det bra.

Lol. Er ikke vits å diskutere med blondiner uansett.

Lenke til kommentar

Du sa: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG VILLE". Du mente: "JEG KUNNE GJORT BEDRE HVIS JEG HADDE JOBBET".

Med andre ord:

Alle kan gjøre det bedre hvis de jobbet mer. Ergo alle kan gjøre det bedre hvis de vil. Ergo er du dum hvis du ikke gjør det bra.

Lol. Er ikke vits å diskutere med blondiner uansett.

Beklager for at jeg ikke er like nøyaktig som deg da, jævla viktigper. La meg si det sånn: Jeg kunne gjort det bedre hvis jeg ville jobbet.

Fornøyd? Og jeg er faktisk brunette og ikke så dum.

EDIT: OG nei, det var ikke lett å unngå å svare på denne. Dessverre.

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar

Siden det nå har kommet mer snø i Trondheim tror jeg at det blir en tur i Vassfjellet eller Oppdal i helga :D

Hva dere skal neste helg?

Eksamen begge de to neste helgene.

Hva du gjør i Trondheim forresten?

Bor og studerer der sjø :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Siden det nå har kommet mer snø i Trondheim tror jeg at det blir en tur i Vassfjellet eller Oppdal i helga :D

Hva dere skal neste helg?

Eksamen begge de to neste helgene.

Hva du gjør i Trondheim forresten?

Lese til eksamen eller har du eksamen i helga?

Jeg bor i Trondheim :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...