MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg lurer på hvordan det har gått med den ene jeg har hatt frem til nå selv.. Ellers trykker jeg febrilsk på oppdater på pakkesporingen min selv atm. 30.11.2010. Varen sendt ra avsenderlandet. Great. Den er sendt. Men jeg har INGEN anelse om hvor i verden pakken min er atm. Men ett eller annet sted mellom Kina og Norge, det er jeg rimelig sikker på.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rømmegrøt smakte fryktelig! Makan til oppkast sammenlignet med ordentlig grøt. Det mest fornuftige som har blitt sagt her de 250 siste sidene! Flott. Du har herved kommet i min signatur. Går det 250 sider mellom hver gang du poster noe?(Please ikke si ja om 250 sider. Det blir så lenge å vente på svaret.) JEg lo! hahaha! Men altså, var ikke men til Wiciwato alene, var ment til ALLE som har posta på de 250 siste sidene i denne tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi har ikke fått mattetentamen tilbake enda, men om jeg er heldig får jeg 4+ ... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk en 3+ på engelsk tentamen, men jeg og læreren visste jeg kunne gjøre det mye bedre hvis jeg ville Så du kan gjøre det bedre, men du bare vil ikke? Er det fordi du tror det er kult eller fordi du må bygge image? Uansett er det en fantastisk måte å ødelegge utdanningen din på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har ikke sporing på pakken jeg venter på. Tre pakker ble sendt samtidig, så langt har to av dem kommet. En i slutten av november, en forrige fredag, og en venter jeg fremdeles på. De ble forøvrig sendt i august. Hong Kong Mail service, y'all. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi har ikke hatt tentamen og skal ikke ha heller. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så du kan gjøre det bedre, men du bare vil ikke? Er det fordi du tror det er kult eller fordi du må bygge image? Uansett er det en fantastisk måte å ødelegge utdanningen din på. Ingen av delene. Jeg har ikke tid til å gjøre alle leksene, og det klager læreren på. Jeg må droppe håndball eller fotball trening, men det vil jeg ikke! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fotballproffe tjener mye! Or wait.. you're a woman. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingen av delene. Jeg har ikke tid til å gjøre alle leksene, og det klager læreren på. Jeg må droppe håndball eller fotball trening, men det vil jeg ikke! Man gjør jo tentamen på skolen, ikke på fritiden? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lol, engelsk-tentamen er jo ez. STRAIGHT A's BRO Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk selv 5 på engelsk tentamen! Storfornøyd! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Man gjør jo tentamen på skolen, ikke på fritiden? Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Fotballproffe tjener mye! Or wait.. you're a woman. Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye. Ikke nødvendigvis. Jeg pugget for eksempel ikke en døyt til engelsk eksamen, men fikk allikevel 6! Jeg har faktisk så og si aldri pugget til prøver, men får nesten aldri dårlig karakter! Jeg vil nå heller si at intelligens og evne til å tenke kreativt utgjør en god tentamen. Endret 7. desember 2010 av Br0dskive Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 da har jeg tegna ned til flaxlodd konk greie. trur det kan funke, og hadde ikke gjort noe om jeg vant Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Eple: Kjipt med mangel på pakkesporing da. :c Siden jeg bestilte fra sier at det egentlig skal ta 3-4 virkedager med ekspressfrakt, men jeg regner med at det tar litt lengre tid nå som det er jul. + den helvetes tollen da. Regner vel med en uke der og. .___. Men nu er det på tide å lese litt matte på sengen før jeg laller. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fotballproffe tjener mye! Or wait.. you're a woman. Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye. Ikke nødvendigvis. Jeg pugget for eksempel ikke en døyt til engelsk eksamen, men fikk allikevel 6! Jeg har faktisk så og si aldri pugget til prøver, men får nesten aldri dårlig karakter! Jeg vil nå heller si at intelligens og evne til å tenke kreativt utgjør en god tentamen. Kanskje litt dårlig formulert, men jeg mente for meg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jule øl er egentlig ikke så veldig godt. Prøvd 5 forskjellige å en ting har de felles, det smaker sur rompe Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Eple: Kjipt med mangel på pakkesporing da. :c Siden jeg bestilte fra sier at det egentlig skal ta 3-4 virkedager med ekspressfrakt, men jeg regner med at det tar litt lengre tid nå som det er jul. + den helvetes tollen da. Regner vel med en uke der og. .___. Men nu er det på tide å lese litt matte på sengen før jeg laller. Sitter og venter på en pakke jeg og, men for min del tar det nok ei stund. Sendes med no sånn spesialgreier Amazon hadde. Gratis, men veldig treig frakt. Foreløpig har pakken kommet til Tyskland, og den er visstnok ikke framme før 16. desember... Håper også at jeg slipper unna toll, i og med at bøker til privat bruk visstnok skal være tollfritt. Endret 7. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Då har endelig Komplett fått fart på ræva og sendt ei splitter ny Roccat Kone Håper den kjem før helga, får nesten krampe berre eg ser på denne trådlause logitech-greia eg brukar no Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Cinque: Så nettopp at du hadde nominert meg i Juleavatarkonkurransen You made my day!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg