Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan det har gått med den ene jeg har hatt frem til nå selv.. :ermm:

Ellers trykker jeg febrilsk på oppdater på pakkesporingen min selv atm. 30.11.2010. Varen sendt ra avsenderlandet. Great. Den er sendt. Men jeg har INGEN anelse om hvor i verden pakken min er atm. Men ett eller annet sted mellom Kina og Norge, det er jeg rimelig sikker på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rømmegrøt smakte fryktelig! Makan til oppkast sammenlignet med ordentlig grøt.

Det mest fornuftige som har blitt sagt her de 250 siste sidene!

Flott. Du har herved kommet i min signatur. :)

Går det 250 sider mellom hver gang du poster noe?

(Please ikke si ja om 250 sider. Det blir så lenge å vente på svaret.)

JEg lo! hahaha!

Men altså, var ikke men til Wiciwato alene, var ment til ALLE som har posta på de 250 siste sidene i denne tråden :p

Lenke til kommentar
Fikk en 3+ på engelsk tentamen, men jeg og læreren visste jeg kunne gjøre det mye bedre hvis jeg ville :)

Så du kan gjøre det bedre, men du bare vil ikke? Er det fordi du tror det er kult eller fordi du må bygge image?

Uansett er det en fantastisk måte å ødelegge utdanningen din på.

Lenke til kommentar

Så du kan gjøre det bedre, men du bare vil ikke? Er det fordi du tror det er kult eller fordi du må bygge image?

Uansett er det en fantastisk måte å ødelegge utdanningen din på.

Ingen av delene. Jeg har ikke tid til å gjøre alle leksene, og det klager læreren på. Jeg må droppe håndball eller fotball trening, men det vil jeg ikke!

Lenke til kommentar

Fotballproffe tjener mye!

Or wait.. you're a woman.

Internet_High_Five.jpg

Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye.

Ikke nødvendigvis. Jeg pugget for eksempel ikke en døyt til engelsk eksamen, men fikk allikevel 6! Jeg har faktisk så og si aldri pugget til prøver, men får nesten aldri dårlig karakter! Jeg vil nå heller si at intelligens og evne til å tenke kreativt utgjør en god tentamen.

Endret av Br0dskive
Lenke til kommentar

Eple: Kjipt med mangel på pakkesporing da. :c Siden jeg bestilte fra sier at det egentlig skal ta 3-4 virkedager med ekspressfrakt, men jeg regner med at det tar litt lengre tid nå som det er jul. + den helvetes tollen da. Regner vel med en uke der og. .___.

Men nu er det på tide å lese litt matte på sengen før jeg laller. :wee:

Lenke til kommentar

Fotballproffe tjener mye!

Or wait.. you're a woman.

Internet_High_Five.jpg

Og hva underbygger en god tentamen? At man har jobbet mye.

Ikke nødvendigvis. Jeg pugget for eksempel ikke en døyt til engelsk eksamen, men fikk allikevel 6! Jeg har faktisk så og si aldri pugget til prøver, men får nesten aldri dårlig karakter! Jeg vil nå heller si at intelligens og evne til å tenke kreativt utgjør en god tentamen.

Kanskje litt dårlig formulert, men jeg mente for meg.

Lenke til kommentar

Eple: Kjipt med mangel på pakkesporing da. :c Siden jeg bestilte fra sier at det egentlig skal ta 3-4 virkedager med ekspressfrakt, men jeg regner med at det tar litt lengre tid nå som det er jul. + den helvetes tollen da. Regner vel med en uke der og. .___.

Men nu er det på tide å lese litt matte på sengen før jeg laller. :wee:

Sitter og venter på en pakke jeg og, men for min del tar det nok ei stund. Sendes med no sånn spesialgreier Amazon hadde. Gratis, men veldig treig frakt. Foreløpig har pakken kommet til Tyskland, og den er visstnok ikke framme før 16. desember...

Håper også at jeg slipper unna toll, i og med at bøker til privat bruk visstnok skal være tollfritt.

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...