Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det sa jeg for noen sider tilbake Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er de små ting som gir livet mening. Jeg trodde greia var at den skulle være stor? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da er vi enige da Det er de små ting som gir livet mening. Jeg trodde greia var at den skulle være stor? Lets face it, den er jo ikke noe annerledes en de andre. Det kommer nye runde tall... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rømmegrøt smakte fryktelig! Makan til oppkast sammenlignet med ordentlig grøt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 kan ikke logge av, must og ha post på side 20k :O Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rømmegrøt smakte fryktelig! Makan til oppkast sammenlignet med ordentlig grøt. Det mest fornuftige som har blitt sagt her de 250 siste sidene! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Mange om beinet der gett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rømmegrøt er jo godt,men ikke for ofte. Tror jeg må lage meg det snart. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Det er de små ting som gir livet mening. Jeg trodde greia var at den skulle være stor? Bare å ta litt på den så blir den større Edit: glemte ta Endret 7. desember 2010 av Kim Spartacus 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rømmegrøt smakte fryktelig! Makan til oppkast sammenlignet med ordentlig grøt. Det mest fornuftige som har blitt sagt her de 250 siste sidene! Flott. Du har herved kommet i min signatur. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er de små ting som gir livet mening. Jeg trodde greia var at den skulle være stor? Bare å ta litt på den så blir den større Edit: glemte ta Epic! +1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bare å ta litt på den så blir den større Edit: glemte ta Men.. det hjelper jo ikke å ta noe mer på den om jeg allerede har gjort det, eller hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rømmegrøt smakte fryktelig! Makan til oppkast sammenlignet med ordentlig grøt. Det mest fornuftige som har blitt sagt her de 250 siste sidene! Flott. Du har herved kommet i min signatur. Går det 250 sider mellom hver gang du poster noe?(Please ikke si ja om 250 sider. Det blir så lenge å vente på svaret.) 1 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rista brød med smelta smør og salami, et stort glass iskald melk, mens jeg ser på Storbynatt på NRK. Det er ikke feil! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bare å ta litt på den så blir den større Edit: glemte ta Men.. det hjelper jo ikke å ta noe mer på den om jeg allerede har gjort det, eller hva? Tar man for mye på den, så blir den liten igjen Man må finne midtpunktet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Mhm. Det var det da. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk tilbake tentamen i dag Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Opplagt spørsmål: Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det gikk greit, hvertfall i forhold til det jeg hadde håpet på. Fikk en 3+ på engelsk tentamen, men jeg og læreren visste jeg kunne gjøre det mye bedre hvis jeg ville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg