L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Runar er virkelig i siget i dag Jeg å tiny skal ut og gå tur snart:P Runar er ALLTID i siget! Runar er bra, Runar er toppenRunar er best når man fryser på kroppen hmm. kanskje jeg sku prøve å bli med i en konkurranse om å lage et bilde som ska bakpå et flaxlodd ellerno sånt Do it. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Runar er virkelig i siget i dag Tiny og jeg skal ut å gå tur snart:P God tur! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Greit å ha han her så han kan fikse alle skriveleifene mine Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Du glemte punktum. Edit: Dessuten heter det "God jul OG alt det der" Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har litt lyst å gå ikt servicefag neste år, er det å anbefale? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er fra Finnmark å der driter vi i rettskriving Et kontant kort er alt man trenger der Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Zoro sama: nei, gjør det. Spurte jenta jeg liker om vi skulle gå på juleballet i år. Hun sa nei. Men jeg hadde hatt det 10 ganger værre hvis jeg aldri hadd funnet ut om hun ville gå med meg eller ikke. You have a point there Nei, det er ikke dumt! Det kan være en potensiell icebreaker faktisk! Notert. det synes jeg du skal gjøre! Da jeg gikk på ungdomskolen jeg var uhn mest sjenerte... å da jeg ble spurt om å danse da ble ballet komplett. så... DO IT! Fant ikke på noe å skrive som svar. Skal vi se. Du er et menneske, akkurat som meg. Det lever atm under 10 milliarder mennesker på jorden, men det antallet vokster stadigvekk. Med andre ord er du og jenta di ganske uvitktige personer. Det er jeg også. Men la oss nå drite i meg. Du bør spørre henne, ikke bare fordi dere er en nål i høystakken, men også fordi vi bare lever én gang. Vi har blitt født inn i denne merkelige verden, med regler og lover hvordan vi skal oppføre oss. Du lever en gang, Knut. Spør henne. For faen. Du taper INGENTING. Faen ta livet egentlig. Det er så tullete. En teaser. "Haha, du ble født. Nå må du slite hele livet, også dør du og det var det". Nei, synes alle skal gripe alle sjanser i verden, innenfor visse grenser, så klart. Dude. Takk ja, peis på, Zoro Sama! ( btw fete farger på avataren din ) og vi er da ikke 10 milliarder mennesker jo kloden ennå edit: skrivve feil er jo ike iriterrende i det heletat Får manne meg opp til å gjøre det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg Det er et sitat.... Edit@Kim: Kontantkort btw Hihi Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvem siterte du av? Skal ringe ham opp å kjefte på ham. Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg Det er et sitat.... Edit@Kim: Kontantkort btw Hihi Det sitatet der må foreviges i historiebøkene! Hvis vi bare kunne fått tak i forfatteren... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) 24 sider igjen til 20000, må nesten døgne i tilfellet noen er sleipe og spammer her i natt Endret 7. desember 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg Det er et sitat.... Edit@Kim: Kontantkort btw Hihi Det sitatet der må foreviges i historiebøkene! Hvis vi bare kunne fått tak i forfatteren... Du er klar over at det også er en link, og hvis du trykker på den kommer man til ditt innlegg? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 24 sider igjen til 20000, må nesten døgne i tilfellet noen er sleipe og spammer her i natt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg Det er et sitat.... Edit@Kim: Kontantkort btw Hihi Utrolig hva man får for et kontantkort En stykk fitte i kautokeino. 1,5l sprit i Hammerfest. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er side 22222 som blir bra Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg Det er et sitat.... Edit@Kim: Kontantkort btw Hihi Det sitatet der må foreviges i historiebøkene! Hvis vi bare kunne fått tak i forfatteren... Du er klar over at det også er en link, og hvis du trykker på den kommer man til ditt innlegg? Ja, men jeg var uansett fucked fra før... Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja jeg gleder meg også veldig til side 20000! Den blir sikkert noe helt annet enn alle de 19999 sidene som kom før den! ... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den, den blir dårligere. "POST #400000!!!!!!!!!" på hele siden. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er de små ting som gir livet mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg