Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Runar er virkelig i siget i dag :)

Jeg å tiny skal ut og gå tur snart:P

 

Runar er ALLTID i siget!

Runar er bra, Runar er toppen

Runar er best når man fryser på kroppen

 

hmm. kanskje jeg sku prøve å bli med i en konkurranse om å lage et bilde som ska bakpå et flaxlodd ellerno sånt :hmm:

Do it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zoro sama: nei, gjør det. Spurte jenta jeg liker om vi skulle gå på juleballet i år. Hun sa nei. Men jeg hadde hatt det 10 ganger værre hvis jeg aldri hadd funnet ut om hun ville gå med meg eller ikke.

 

You have a point there

 

Nei, det er ikke dumt! Det kan være en potensiell icebreaker faktisk!

 

Notert.

 

det synes jeg du skal gjøre!:D

Da jeg gikk på ungdomskolen jeg var uhn mest sjenerte... å da jeg ble spurt om å danse da ble ballet komplett. så... DO IT!

 

Fant ikke på noe å skrive som svar. :(

 

Skal vi se. Du er et menneske, akkurat som meg. Det lever atm under 10 milliarder mennesker på jorden, men det antallet vokster stadigvekk. Med andre ord er du og jenta di ganske uvitktige personer. Det er jeg også. Men la oss nå drite i meg.

 

Du bør spørre henne, ikke bare fordi dere er en nål i høystakken, men også fordi vi bare lever én gang. Vi har blitt født inn i denne merkelige verden, med regler og lover hvordan vi skal oppføre oss. Du lever en gang, Knut.

 

Spør henne. For faen. Du taper INGENTING.

 

Faen ta livet egentlig. Det er så tullete. En teaser. "Haha, du ble født. Nå må du slite hele livet, også dør du og det var det". Nei, synes alle skal gripe alle sjanser i verden, innenfor visse grenser, så klart.

 

Dude. Takk :blush:

 

ja, peis på, Zoro Sama! ( btw fete farger på avataren din :whistle: )

 

og vi er da ikke 10 milliarder mennesker jo kloden ennå :p

 

edit: skrivve feil er jo ike iriterrende i det heletat

 

Får manne meg opp til å gjøre det :ph34r:

Lenke til kommentar

I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg :tease:

Det er et sitat....

 

Edit@Kim: Kontantkort btw :D Hihi

 

Det sitatet der må foreviges i historiebøkene! Hvis vi bare kunne fått tak i forfatteren...

Du er klar over at det også er en link, og hvis du trykker på den kommer man til ditt innlegg?

Lenke til kommentar

I signaturen din skal det stå til EN vakt eller til vaktEN måtte hente meg :tease:

Det er et sitat....

 

Edit@Kim: Kontantkort btw :D Hihi

 

Det sitatet der må foreviges i historiebøkene! Hvis vi bare kunne fått tak i forfatteren...

Du er klar over at det også er en link, og hvis du trykker på den kommer man til ditt innlegg?

 

Ja, men jeg var uansett fucked fra før...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...