Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er heller ikke det. Jeg er bare begeistra for at jeg får en sjokoladebit hver dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er jeg den eneste som ikke er vilt begeistra for at det snart er julaften også videre? Som, ikke gleder seg sinnsykt? Nope. Kan du ikke bumpe antijuletråden min? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg gleder meg sykt, men mest for å komme hjem til norge. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er ikke så sinnsykt begeistret for jul jeg heller.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er heller ikke det. Jeg er bare begeistra for at jeg får en sjokoladebit hver dag. Det er awesome. Jeg har både vanlig kalender og Kinder-kalender. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er heller ikke det. Jeg er bare begeistra for at jeg får en sjokoladebit hver dag. Det er awesome. Jeg har både vanlig kalender og Kinder-kalender. Jeg har flaksloddkalender, og sjokoladekalender. Beat that fucker. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er jeg den eneste som ikke er vilt begeistra for at det snart er julaften også videre? Som, ikke gleder seg sinnsykt? Nope. Kan du ikke bumpe antijuletråden min? Link til antijuletråd? Jeg skal spamme Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tror kanskje jeg får Ipad til jul, 64gb 3g versjonen! Jobben til mamma har en ordning, så de får den kanskje for rundt 2500. Om jeg ikke får den til jul, så får jeg nå en tilslutt. Jeg som ikke skulle ha ipad! hva skal man med en ipad? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har flaksloddkalender, og sjokoladekalender. Beat that fucker. Jeg vet ikke hva flaksloddkalender er men jeg har Flax Julekalender i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er heller ikke det. Jeg er bare begeistra for at jeg får en sjokoladebit hver dag. Det er awesome. Jeg har både vanlig kalender og Kinder-kalender. Jeg har flaksloddkalender, og sjokoladekalender. Beat that fucker. Ok. Jeg fikk sex-kalender av kjæresten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan skal jeg lære meg en side ordrett utenat til i morra? En side spansk. Obtain photographic memory. Problem solved. ____________ Legger meg. Prækæst i morra. 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Julaften er kos. De 23 dagene før er stress. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tror kanskje jeg får Ipad til jul, 64gb 3g versjonen! Jobben til mamma har en ordning, så de får den kanskje for rundt 2500. Om jeg ikke får den til jul, så får jeg nå en tilslutt. Jeg som ikke skulle ha ipad! Det er lov å ha Ipad. Det er bare ikek lov å kaste bort penger på skiten. Så hvis du får den så er det greit. iPad* ikke* 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg leker etterforsker. Nå har jeg funnet den ekte identiteten til hun som startet Bjugnsaken og jaget i gang hysteriet der i 1992. Alt stemmer. Jeg er god! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Aldri vært no begeistra for ipad, ipod, og all annen form for i en stasjonær pc med litt drivkraft som jeg faktisk kan bruke til noe nyttig derimot Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Link til antijuletråd? Jeg skal spamme https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680234&st=140 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Runar er virkelig i siget i dag Tiny og jeg skal ut å gå tur snart:P Endret 7. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Runar er virkelig i siget i dag Jeg å tiny skal ut og gå tur snart:P Runar er ALLTID i siget! 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hmm. kanskje jeg sku prøve å bli med i en konkurranse om å lage et bilde som ska bakpå et flaxlodd ellerno sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg