Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli avhengig av å trykke på "track your order"-knappen når man har bestilt noe man går og venter på? :hmm:

 

 

Jupp, lider av samme "sykdom", er en plage når man bestiller noe uten sporing da :tease:

 

Ser den :p Føler jeg kommer til å sjekke ørti ganger daglig, til tross for at det står at den kommer fram 16. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Runar: Jeg har et lite spørsmål. Du som er moderator har jo muligheten til å redigere andres poster. Hvordan motstår du fristelsen til å gå inn og rette opp samtlige og/å-feil, orddelingsfeil og lignende du kommer over?

Endret av Runar
Rettet opp alvorlige skrivefeil.
Lenke til kommentar

I så fall burde moderator vært lønnet arbeid, for slike feil er det rimelig mange av.

 

Zoro sama: nei, gjør det. Spurte jenta jeg liker om vi skulle gå på juleballet i år. Hun sa nei. Men jeg hadde hatt det 10 ganger værre hvis jeg aldri hadd funnet ut om hun ville gå med meg eller ikke.

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar

Gah. Lang dag.

Kva skjer i kafeen?

Ufattelig slitsom dag her også. Slutta ikke på skolen før halv 10, også måtte jeg kjøre bil med kompiser i over MANGE SEKUNDER for å komme til en kebabsjappe! Så måtte vi gå rundt på ett senter og slite oss ut, og nå har jeg sittet foran dataen og sett på serier. Huff.

 

Well, not really. Chill dag. Men alt stemmer. :-)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg være så sjenert rundt jenter? Hvorfor må jeg like den mest sjenerte jenta på trinnet? :p

Pga snakker vi så og så aldri sammen.

 

Raskt spørsmål:

Dum idé å spørre om ho vil danse på julaballet førstkommende fredag?

Nei, det er ikke dumt! Det kan være en potensiell icebreaker faktisk!

Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg være så sjenert rundt jenter? Hvorfor må jeg like den mest sjenerte jenta på trinnet? :p

Pga snakker vi så og så aldri sammen.

 

Raskt spørsmål:

Dum idé å spørre om ho vil danse på julaballet førstkommende fredag?

det synes jeg du skal gjøre!:D

Da jeg gikk på ungdomskolen jeg var uhn mest sjenerte... å da jeg ble spurt om å danse da ble ballet komplett. så... DO IT!

Lenke til kommentar

Runar: Jeg har et lite spørsmål. Du som er moderator har jo muligheten til å redigere andres poster. Hvordan motstår du fristelsen til å gå inn og rette opp samtlige og/å-feil, orddelingsfeil og lignende du kommer over?

Det hadde jo blitt en fulltidsjobb så lenge jeg er her..

Redigert tilbake :p

 

Orddelingsfeil rettet for andre gang av moderator.

 

Føler meg overtrampet av mod :cry:

 

Mod edit: I will not back down!

Endret av Runar
Rettet orddelingsfeil.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg være så sjenert rundt jenter? Hvorfor må jeg like den mest sjenerte jenta på trinnet? :p

Pga snakker vi så og så aldri sammen.

 

Raskt spørsmål:

Dum idé å spørre om ho vil danse på julaballet førstkommende fredag?

Skal vi se. Du er et menneske, akkurat som meg. Det lever atm under 10 milliarder mennesker på jorden, men det antallet vokster stadigvekk. Med andre ord er du og jenta di ganske uvitktige personer. Det er jeg også. Men la oss nå drite i meg.

 

Du bør spørre henne, ikke bare fordi dere er en nål i høystakken, men også fordi vi bare lever én gang. Vi har blitt født inn i denne merkelige verden, med regler og lover hvordan vi skal oppføre oss. Du lever en gang, Knut.

 

Spør henne. For faen. Du taper INGENTING.

 

Faen ta livet egentlig. Det er så tullete. En teaser. "Haha, du ble født. Nå må du slite hele livet, også dør du og det var det". Nei, synes alle skal gripe alle sjanser i verden, innenfor visse grenser, så klart.

Endret av CypheroN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Runar: Jeg har et lite spørsmål. Du som er moderator har jo muligheten til å redigere andres poster. Hvordan motstår du fristelsen til å gå inn og rette opp samtlige og/å-feil, orddelingsfeil og lignende du kommer over?

Som Randomizer sier er det ganske mange innlegg som isåfall måtte ha blitt redigert. Dessuten tror jeg mange hadde følt det som et "overtramp" hvis innleggene deres ble redigert på et slikt grunnlag.

 

:)

 

@Kim:

wpfZFOyVdf_i-saw-what-you-did-there-4.jpg

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Gah. Lang dag.

Kva skjer i kafeen?

Ufattelig slitsom dag her også. Slutta ikke på skolen før halv 10, også måtte jeg kjøre bil med kompiser i over MANGE SEKUNDER for å komme til en kebabsjappe! Så måtte vi gå rundt på ett senter og slite oss ut, og nå har jeg sittet foran dataen og sett på serier. Huff.

 

Well, not really. Chill dag. Men alt stemmer. :-)

Bastard. :p

Men eg har fri i morgon, då! :wee:

Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg får Ipad til jul, 64gb 3g versjonen! :D Jobben til mamma har en ordning, så de får den kanskje for rundt 2500. Om jeg ikke får den til jul, så får jeg nå en tilslutt. Jeg som ikke skulle ha ipad! :whistle:

Det er lov å ha Ipad. Det er bare ikek lov å kaste bort penger på skiten. Så hvis du får den så er det greit.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...