Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst på en kjæreste til jul som kan gi meg Heavy Rain og endeløs sex. I vilkårlig rekkefølge. Skal vi dra på leting sammen? Ok. Kriterie 1) Det må være en kvinne. Kriterie 2) Det er intet kriterie 2. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har forhåpentligvis kjæreste til jul. DET hadde vært julegave nok for meg i år. Skal krysse finga. ;-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kriterie 1) Det må være en kvinne. Kriterie 2) Det er intet kriterie 2. Sikker på at du ikke vil stille flere krav? Jeg kan finne mye rart som oppfyller første krav uten at jeg ønsker å påføre deg den smerten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har 2 kriterier: 1: Ikke ha klamydia 2: Kjøpe Ps 3 og Gran Turismo ti meg. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ahh.. Har så lyst å bestille HTC Mozart! Tenkte Chess abonnement. Aldri hatt det før. Noen erfaringer ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har 2 kriterier: 1: Ikke ha klamydia 2: Kjøpe Ps 3 og Gran Turismo ti meg. Så det er greit med hiv/aids, gonoré, hpv, flatlus eller syfilis? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst på en kjæreste til jul som kan gi meg Heavy Rain og endeløs sex. I vilkårlig rekkefølge. Skal vi dra på leting sammen? make that three Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har 2 kriterier: 1: Ikke ha klamydia 2: Kjøpe Ps 3 og Gran Turismo ti meg. Så det er greit med hiv/aids, gonoré, hpv, flatlus eller syfilis? Så lenge det ikke klør så er det greit Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 deadmau5 lyst på kjæreste, deadmau5 lei av høyrehånd. deadmau5 ensom... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) deadmau5 ensom... (Smilefjeset er en link, hvis du ikke ser det.) Endret 7. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan alltids bruke venstrehånda da.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det mulig å bli avhengig av å trykke på "track your order"-knappen når man har bestilt noe man går og venter på? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 er da masse jenter her om dagen :O Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 deadmau5 ensom... (Smilefjeset er en link, hvis du ikke ser det.) takk runar, skal sitte og deppe litt nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 takk runar, skal sitte og deppe litt nå. (Også en link.) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Zoro lyst på kjæreste, Zoro lei av høyrehånd. Zoro ensom... Kom ganske nærme en gang. Men jeg gikk hardt på trynet 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 er da masse jenter her om dagen :O Enten er de 14 år eller allerede opptatt, so no go Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det mulig å bli avhengig av å trykke på "track your order"-knappen når man har bestilt noe man går og venter på? Jupp, lider av samme "sykdom", er en plage når man bestiller noe uten sporing da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg