Aleks Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hør om han liker bilspill først da. Ellers så er vel Uncharted og God of war alltid en slager. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lol, hvilken gutt liker ikke Call of Duty'a. Så nettopp Tomme Tønner. I want my 1 hour and 24 minutes back. Latterlig film. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gah. Lang dag. Kva skjer i kafeen? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Må stresse litt å få kjærest før jul så ho kan kjøpe Ps3 å Gran Turismo til meg Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lol, hvilken gutt liker ikke Call of Duty'a. Så nettopp Tomme Tønner. I want my 1 hour and 24 minutes back. Latterlig film. BS! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hun er 14... Stryk det. Det er åpenbart ikke et problem. Endret 7. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Må stresse litt å få kjærest før jul så ho kan kjøpe Ps3 å Gran Turismo til meg Gold digger. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hun er 14... Stryk det. Det er åpenbart ikke et problem. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det tror jeg du vet. La oss for guds skyld ikke dra det der opp igjen. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst på en kjæreste til jul som kan gi meg Heavy Rain og endeløs sex. I vilkårlig rekkefølge. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det tror jeg du vet. La oss for guds skyld ikke dra det der opp igjen. Faktisk skjønte jeg ikke hva det hadde med spill å gjøre, men vi trenger ikke å ta det opp igjen. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst på en kjæreste til jul som kan gi meg Heavy Rain og endeløs sex. I vilkårlig rekkefølge. Skal vi dra på leting sammen? 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Joooo. Jeg synes det er koselig når vi får smålige diskusjoner om noe som faktisk er spennende. Fremfor bæsj, tiss og prump pratet som har vært frem til nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg ønsker meg kjæreste til bursdagen min. Oh, wait. Jeg har jo allerede den fineste og mest awesome kjæresten jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst på en kjæreste til jul som kan gi meg Heavy Rain og endeløs sex. I vilkårlig rekkefølge. Skal vi dra på leting sammen? kan jeg bli med å? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst på en kjæreste til jul som kan gi meg Heavy Rain og endeløs sex. I vilkårlig rekkefølge. Skal vi dra på leting sammen? Oh hello thar! :3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst på en kjæreste til jul som kan gi meg Heavy Rain og endeløs sex. I vilkårlig rekkefølge. Skal vi dra på leting sammen? Jeg har ei! Tante høyre! Hu drar kortet, hu bærer posen og hu pakker inn! Samt at hu gir meg endeløs "sex" Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hun er 14... Stryk det. Det er åpenbart ikke et problem. Hva mener du med det? Ikke spør engang... Det tar bare tid å svare.. Du vet svaret selv... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har bare onkel venstre jeg. Han er en skikkelig drittsekk til tider. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har forhåpentligvis kjæreste til jul. DET hadde vært julegave nok for meg i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg