Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hvordan får du rumpe rundt tissen og hva er positivt med det? Altså.. Man tar en person, drar av buksa til vedkommende, og stikker tissemannen inn. blir jo ikke rundt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jo. Om du har penisen din i en annnen si rumpe, så er det jo rumpe rundt penis i alle kanter. Ikke prøv å si noe annet. Jeg kunne selvfølgelig sagt "Bedre med rumpa i tissen, en tissen i rumpa". Men du har jo ikke en rumpe stappa inn urinrøret heller. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så fantastisk modne folk skulle være i dag. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hvordan får du rumpe rundt tissen og hva er positivt med det? Altså.. Man tar en person, drar av buksa til vedkommende, og stikker tissemannen inn. Hadde det vært så enkelt. Går som regel et pa timer med god snakking før man får nærme seg toeren Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så fantastisk modne folk skulle være i dag. Det er kos Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fin diskusjon på gang ja Da må jeg begi meg ut i de herlige -20 gradene for å komme meg på trening... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ah, ikke for homser. Det er ikke en gang alltid de kan navnene til hverandre. Er som håndhilsing for dem. Sant, MrBJ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bedre med en rumpe rundt tissen, enn en tiss i rumpa! Forstår jeg det slik at du vil heller ta noen i rompa enn å bli tatt selv? 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ah, ikke for homser. Det er ikke en gang alltid de kan navnene til hverandre. Er som håndhilsing for dem. Sant, MrBJ? Stemmer det. For min del er navnene gjerne for eksotiske til at de er så lette å huske da, men ja. xD 1 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Blir vel litt mye Baltasar og Pedro-Yngve ja? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 MrBjoern? Du er eplehetro... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jepp. Homsen min må nesten være hetero for meg, Diskutant. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Trenger litt hjelp her! Kjæresten min ønsker seg PS3 spill til Jul, men han vet ikke helt hva enda. Han liker ikke Call Of Duty !! Kom gjerne med tips Endret 7. desember 2010 av -Linda. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gran turismo 5. Ikke skriv i bold, itallic og underline samtidig. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Trenger litt hjelp her! Kjæresten min ønsker seg PS3 spill til Jul, men han vet ikke helt hva enda. Han liker ikke Call Of Duty !! Kom gjerne med tips Gi han WoW. Da trenger dere ikke møtes på mange måneder :!: ________________ On topic: Gi han Heavy Rain hvis han ikke har det. Seriøst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Castlevania - Lords of Shadows er også anbefalt sterkt. 3d person Actionspill m/ litt RPG-momenter (kan kjøpe nye angrep for experience) og et dark/light magic system. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gi han 10 timer endeløs sex, da bli man glad. eller et slags 10 øsnker i senga eller noe ;-) 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gran turismo 5. Ikke skriv i bold, itallic og underline samtidig. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg