Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
L4r5: ganske morosamt samantreff! du snakar om året 1997 medan me er på side 1997 i forumkafeen! :scared:

eller danielzu var det vel som byrje og snakkje om akkurat det året!!!

Please tell me that ur joking

Lenke til kommentar
L4r5: ganske morosamt samantreff! du snakar om året 1997 medan me er på side 1997 i forumkafeen! :scared:
Det var ikke tilfeldig. Vi har drivi og snakka om årene som korresponderer med sidetallet en stund nå. Bare bla bakover så ser du det.

Hva var grunnen til ditt selvmordsforsøk?
At jeg hadde det jævlig. :p

Hvorfor jeg hadde det jævlig gidder jeg ikke gå inn på nå. ;)

Lenke til kommentar

ur joking?? :dontgetit: eg fårstår ikkje! plase skriv nortsk! eg hatar engelskk!! eg fårstår til og med tysk betre

Det var ikke tilfeldig. Vi har drivi og snakka om årene som korresponderer med sidetallet en stund nå. Bare bla bakover så ser du det.

åja

Lenke til kommentar
Hvorfor jeg hadde det jævlig gidder jeg ikke gå inn på nå. ;)

Det er ditt valg :) Jeg hadde det greit på ungdomsskolen, i noenlunde fall. Selv om jeg hadde mine tunge øyeblikk også...

Mor Teresa ja. For en kvinne hun var. Døde av malaria og svikt i venstre lungeklaff. 87 år ble hun...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

årrrh eg hata ungdomskulen :sick: så byrja eg på vgs og det vart endå verre :realmad: har nesten 1 og 2 i alle fag no, utan om norsk og gym som eg har 3 og 4 i :(:(

1998: eg såg titanic og eg byrja og elske celine dion <3<3

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...