Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Wise words. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor det er så mange som har den oppfattningen. Man er homofil, altså tiltrukket at det samme (i dette tilfelle mannen) kjønn - ikke av analsex. Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ooooookay, temaskifte! Har veldig lyst til å høre på fantastisk, rolig og behagelig musikk, men begynner å bli litt lei spillelista mi.. Noen gode forslag som dere kommer på kjapt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Selv om en del av oss nyter analsex da. Men for all del. Det er det mange heterofile som gjør og.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ooooookay, temaskifte! Har veldig lyst til å høre på fantastisk, rolig og behagelig musikk, men begynner å bli litt lei spillelista mi.. Noen gode forslag som dere kommer på kjapt? Debutalbumet til Tom McRae. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Aner ikke hvordan musikk du liker, men her er en spilleliste av en bekjent av meg. Vil tro det nesten bare er sånn roligmusikk i den. http://open.spotify.com/user/isabeltann/playlist/4uimxGuiMjEyTb3sBdCieh Selv om en del av oss nyter analsex da. Men for all del. Det er det mange heterofile som gjør og.. Ja, det var poenget mitt. Selv er jeg hetero, men irriterer meg over folk som har en twisted forestilling i hodet sitt om at alle homofile elsker analsex uansett. Og at det er det som definerer legningen. Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hører vel egentlig mest på metal, men om jeg skal ha behagelig musikk så kan det være hva som helst, så lenge det ikke inneholder autotune!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.side2.no/helse/article3042911.ece AU! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUUUUUU!!!! Stakkars liten..! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 ÆVV! jeg satt også tunga fast på en stolpe når jeg var liten men reiv aldri av halve tunga Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Beddre med en termos i lomma enn en tunge på istromma!" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Beddre med en termos i lomma enn en tunge på istromma!" Det er bedre å tisse på sparken enn å sparke i tissen :!: Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 OUCH! skikkelig deilig bilde i tillegg Heldigvis ikke mer enn litt hud som har forsvunnet fra MIN tunge Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bedre å tisse i fryseren enn å fryse på tissen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Og dere synes virkelig det er bedre å snakke om tiss enn analsex? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bedre med en rumpe rundt tissen, enn en tiss i rumpa! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hvordan får du rumpe rundt tissen og hva er positivt med det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bedre å prompe når du driter enn å drite når du promper. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hvordan får du rumpe rundt tissen og hva er positivt med det? Altså.. Man tar en person, drar av buksa til vedkommende, og stikker tissemannen inn. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 I morgen skal jeg drikke vin. Win @ life! Skal drikke øl og en liten Cognac Update: God morgen, og jeg skal aldri aldri aldri gjøre det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg