svelemoe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ok, hva gjør jeg? - Ser Zombieland - Ser Tomme Tønner - Spille COD - Random forumhoring ...? 1.Ser Zombieland 2.Random forumhoring 3.Spille COD 4.Ser Tomme Tønner Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ok, hva gjør jeg? - Ser Zombieland - Ser Tomme Tønner - Spille COD - Random forumhoring ...? Expert på multitasking? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Her lager man mat: fiskepinner og potetmos. Det blir omnomnom, spesielt med remulade attåt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Her har man laget: Salat med kylling og pasta og mais og løk, med kesam som dressing. Liker ikke vanlig dressing så eneste som er godt å bruke til den slags er kesam eller rømme. Nå: Nissene på låven Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Slapp av, Nyhus er bare bitter fordi ingen rir på han. :-) Edit: Nei, unnskyld, Eivind. Kommentaren passa bare så fint. :-( Ville vært en bra burn om det var noe sannhet i det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er for lat til å lage skikkelig middag i dag. Så det blir frossenbolognese elns. Greit å ha litt ferdigmat i fryseren i nødstilfeller som dette. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er så fette lat at jeg ikke gidder å lage mat Hey det rimte jo Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Godt å bo hjemme der mamma står for matlaginga! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det ble film, gitt. Zombieland så Tomme Tønner. Snakkes, forummmmm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg skal slutte å ha sex Gidder ikke kjønnsykdommer og barnebidrag mere Eventuelt begynn å bruke beskyttelse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg skal slutte å ha sex Gidder ikke kjønnsykdommer og barnebidrag mere Eventuelt begynn å bruke beskyttelse. Eller prøv en annen åpning Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hvorfor kunne ikke fisk ha neon rosa bein? Endret 7. desember 2010 av TacoFjes Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg skal slutte å ha sex Gidder ikke kjønnsykdommer og barnebidrag mere Eventuelt begynn å bruke beskyttelse. Er jo det jeg skal gjøre Avhold er den beste prevansjonen som finnes Jeg skal slutte å ha sex Gidder ikke kjønnsykdommer og barnebidrag mere Eventuelt begynn å bruke beskyttelse. Eller prøv en annen åpning Bæsj hullet? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bæsj hullet? Digg det da? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tar en time eller to på øyet jeg. Prates etterpå Jeg kan se i fremtiden. Se her: 21:36 Ajaco: FAEN i helvete. Skulle bare sove en time. Nå får jeg hvertfall ikke sove noe i natt... BRRP! WRONG ANSWER. Vurderte å skrive en identisk post 21:36, men orka ikke holde meg unna så lenge. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bæsj hullet? Digg det da? Ja, du er vel glad i det hullet du. Mener å huske at du var batty boy nemlig, pardon my french. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det noe galt med å være det da? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei. Hvorfor er det en gang diskusjonstema? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Man trenger ikke være homse for å like analsex heller. Og omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg