dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Thanks, everyone. Fikk jobb på Coop Mega! Foreløpig i kassa. Kanskje greit å tjene sine egne penger nå som jeg er voksen og greier. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Folkens! På nyåret så skal skolen min ha flere forskjellige klasseturer til flere forskjellige land. Da tenkte vi at vi skulle lage et sånt glow opplegg som var på eurovision. Altså dansing fra flere forskjellige land. Og på en eller annen måte fikk jeg ansvaret for å lage dans, sikkert på grunn av mine episke danseskills. Forslag til sang? Tenkte selv på More than a feeling av Boston. MC hammer - they put me in the mix så tar dere alle sammen en hammer dance Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da ville jeg heller tatt stop hammertime sangen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Thanks, everyone. Fikk jobb på Coop Mega! Foreløpig i kassa. Kanskje greit å tjene sine egne penger nå som jeg er voksen og greier. Jeg har jobbet på Rema 1000 i snart fire år Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tror jobb snakket drepte kafeen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har nettopp sendt en mail til Prateek Sadhana nå. Håper på positivt svar. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 La oss heller snakke om den episke ribba som står i komfyren min og gjør seg deilig Får snart pappa, søster, svoger og niese på besøk, blir fiiint =] 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Heisann folkens! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fått deg spisebord, clvn? Da jeg var på butikken i går fikk jeg litt avsmak for å skulle kjøpe inn mat uten å ha kjøleskap. Tror jeg går for sushi eller noe annen take-away asiamat i dag. :-P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da jeg var på butikken i går fikk jeg litt avsmak for å skulle kjøpe inn mat uten å ha kjøleskap. Tror jeg går for sushi eller noe annen take-away asiamat i dag. :-P Oslo? Kan jeg anbefale Sushiexpressen? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg skal slutte å ha sex Gidder ikke kjønnsykdommer og barnebidrag mere Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Tenkte jeg sku teste et sted rett oppi gata her. Greit å vite om maten i nærheten er god. ^_^ Og ja, Oslo. \o/ Men hey, takk for tipset. ^_^ Endret 7. desember 2010 av bazukh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Peppes Pizza gjør deg virkelig mett... Fy flate, at jeg aldri lærer. For god pizza det der, altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gløgg er egentlig ikke godt i det hele tatt. Endelig noen som har skjønt det Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 HTC Desire has arrived<3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gløgg er egentlig ikke godt i det hele tatt. Endelig noen som har skjønt det Ditto! Det lukter jul, men det smaker ikke mye godt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 HTC Desire has arrived<3 MISUNNELIG! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gløgg er egentlig ikke godt i det hele tatt. Endelig noen som har skjønt det Ditto! Det lukter jul, men det smaker ikke mye godt. Gløgg med vodka er nam nam Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ok, hva gjør jeg? - Ser Zombieland - Ser Tomme Tønner - Spille COD - Random forumhoring ...? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Nei. Zeromac: Zombieland. ^_^ Endret 7. desember 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg