TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Heia Linda Gjort noe spennende på skolen? Har du blitt mer kjent med Sondre? Endret 7. desember 2010 av TacoFjes Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 HTC Desire ankommet! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Gløgg uten alkohol er bedre enn gløgg med alkohol. Dere er jo rape gal. Gløgg SKAL det være alkohol i. Snartjul...prøv denne finske gløggen til juleselskapet...enkel å lage og godvirkning! Oppskrift: 1 flaske sprit og 1 rosin. Rosinen kan sløyfes.Lykke til ) Funke som faen den der Endret 7. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei på dere Er det alltid det første du sier i DNFK hver eneste dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 nr1 varmedrikk of all times: kakao så klart! Solbærtoddy er ikke så ille det heller. 3 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 fy faen dere, det er +1 grad i Bergen! nesten sommer jo! Bergen Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Heia Linda Gjort noe spennende på skolen? Har du blitt mer kjent med Sondre? Ingenting spennende på skolen, og har blitt litt bedre kjent med Sondre, ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gløgg er egentlig ikke godt i det hele tatt. Kommer an på hvordan du lager den, og hva du nyter til det. F.eks. gløgg med en større dæsj rom i tillegg til rødvinen, samt pepperkaker med blåskimmelost er en fantastisk kombinasjon! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva faen, Sjur. Du burde bare ikke anbefale folk hverken drikke eller mat mtp. smaken din. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 fy faen dere, det er +1 grad i Bergen! nesten sommer jo! Bergen -18 på Stovner Barten frys til is med en gang man går ut døra.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Øy, den der ække fra meg. Jeg har den fra pappa, som hørte det på Radioresepsjonen eller noe i forfjor. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva faen, Sjur. Du burde bare ikke anbefale folk hverken drikke eller mat mtp. smaken din. +10 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er forøvrig +1 her på Steinkjer også. ^^ Befriende å bevege seg utendørs uten stillongs eller ullsokker, og med bare jakke og ingen genser. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har fått meg jobb. Gratulasjoner kan nå mottas. Takk. 2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer. Hvor har du fått jobb? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har fått meg jobb. Gratulasjoner kan nå mottas. Takk. hvor med hva? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer, Vetle! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Folkens! På nyåret så skal skolen min ha flere forskjellige klasseturer til flere forskjellige land. Da tenkte vi at vi skulle lage et sånt glow opplegg som var på eurovision. Altså dansing fra flere forskjellige land. Og på en eller annen måte fikk jeg ansvaret for å lage dans, sikkert på grunn av mine episke danseskills. Forslag til sang? Tenkte selv på More than a feeling av Boston. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har fått meg jobb. Gratulasjoner kan nå mottas. Takk. Gratulerer du bidrar nå til fellesskapet, samtidig som du vil oppleve den deilige følelsen av og ha penger. du vil også merke det at du blir litt stoltere ved at du har fått deg jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg