SnittLeif Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) SnittLeif. Du er liksom side-kicken min her på forumet. Du siterer alltid det jeg sier og kommer med en syrlig kommentar, før jeg kommer med et enda bedre poeng når jeg siterer den syrlige kommentaren igjen. Keep it up. SnittLeifses are available in sweet, sour and fruit. Online availability: Sweet - Out of stock Sour - In stock, usually shipped immediately Fruit - Available only when drunk with no women present. <fastspeech> SnittLeifses may cause chest pains and severe annoyance. SnittLeif should not be enjoyed.. At all. All SnittLeifses sold seperatly </fastspeech> EDIT: Forresten er det ulogisk om jeg skulle være din sidekick. En sidekick pleier vanligvis å være yngre enn den som blir "kicket", og forum-meg er nesten 4 år eldre enn forum-deg Endret 7. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 ellers går det bra med deg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 ellers går det bra med deg? Kjeft. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Wait, what? Er det ikke den søte SnittLeif-en vi har her? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 ellers går det bra med deg? Kjeft. var ikke rettet mot deg uansett, surpomp Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Wait, what? Er det ikke den søte SnittLeif-en vi har her? Ntaaaaw Jeg var da sikker på at den vi har her er SurLeifen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Oyeah, handle parfyme og en billig emporio-klokke på gardermoen ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fyllesyk Gløgg er skummle greier. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Prøv gløgg uten alkohol! Er faktisk godt det også! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Prøv gløgg uten alkohol! Er faktisk godt det også! Du må jo være gal Gløgg uten alko?? Skal ta et par reparatør gløgg nå så man kommer seg over den værste kneika Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, er ikke gal! Prøv det en gang! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gløgg uten alkohol er bedre enn gløgg med alkohol. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Må si meg enig med Eplefe her, selv om en modifisert gløgg absolutt ikke er å forakte når man skal ut/har fest. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tar en time eller to på øyet jeg. Prates etterpå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tar en time eller to på øyet jeg. Prates etterpå Jeg kan se i fremtiden. Se her: 21:36 Ajaco: FAEN i helvete. Skulle bare sove en time. Nå får jeg hvertfall ikke sove noe i natt... 4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gløgg er egentlig ikke godt i det hele tatt. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke godt? Jeg synes det er kjempe godt! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 nr1 varmedrikk of all times: kakao så klart! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gløgg uten alkohol er bedre enn gløgg med alkohol. Men alkohol uten gløgg er bedre enn gløgg uten alkohol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg