Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er faktisk et år siden jeg var her inne sist da...men ok. Vel, jeg husker deg, tatoveringen din, hvor du bor og at du var singel sist. Vel og merke har jeg ikke det fra forumet, men fra en kompis av meg som visstnok vet hvem du er. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Husker jeg siklet veldig da jeg såg Sunniva i RPP Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Husker jeg siklet veldig da jeg såg Sunniva i RPP Why the frug er ikke du på msn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Husker hun fikk pes for tatoveringa si. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Husker jeg siklet veldig da jeg såg Sunniva i RPP Why the frug er ikke du på msn? Fordi jeg straks må løpe til nasjonalteateret for å ta flytoget? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SunnivaKL… Er det ikke du som hadde tungepiercing? :x Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Husker jeg siklet veldig da jeg såg Sunniva i RPP Why the frug er ikke du på msn? Fordi jeg straks må løpe til nasjonalteateret for å ta flytoget? Flytoget er greit forsinka i dag. Sto 20min å venta på det i dag tidlig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 WHAT!? da mister jeg sikkert flyet. ohwell... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Flytoget kom nå, så var visst i rute igjen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er faktisk et år siden jeg var her inne sist da...men ok. Du er kvinnfolk, du nevner "ri" og vi er en gjeng bleke useriøse nerder 'tis explain things bettar? 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Woo! Da har jeg fått Collector's Editionen min. Da drar jeg på Posten, så på skolen og i kveld blir det gaming. ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er faktisk et år siden jeg var her inne sist da...men ok. Du er kvinnfolk, du nevner "ri" og vi er en gjeng bleke useriøse nerder 'tis explain things bettar? amen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 'tis explain things bettar? 'tis? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SnittLeif. Du er liksom side-kicken min her på forumet. Du siterer alltid det jeg sier og kommer med en syrlig kommentar, før jeg kommer med et enda bedre poeng når jeg siterer den syrlige kommentaren igjen. Keep it up. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SnittLeif. Du er liksom side-kicken min her på forumet. Du siterer alltid det jeg sier og kommer med en syrlig kommentar, før jeg kommer med et enda bedre poeng når jeg siterer den syrlige kommentaren igjen. Keep it up. Ok. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Mchansern, reply Wizzlee! It's your time to shine! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er faktisk et år siden jeg var her inne sist da...men ok. Vel, jeg husker deg, tatoveringen din, hvor du bor og at du var singel sist. Vel og merke har jeg ikke det fra forumet, men fra en kompis av meg som visstnok vet hvem du er. Hææ? Hvem er det? Husker jeg siklet veldig da jeg såg Sunniva i RPP Haha, har nok forandret meg siden den tid. SunnivaKL… Er det ikke du som hadde tungepiercing? :x Jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg