Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Phantom Pt. II - Justice Bare følte for å skrive sangen jeg hører på atm. Og orka ikke finne tråden som er forbeholdt akuratt dette. Her, slacker! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968749&st=0 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God morgen alle sammen Nå er det vel på tide med en tur i stallen! Åååå, du er hestejente. Det forklarer så utrolig mye. Hva da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Slapp av, Nyhus er bare bitter fordi ingen rir på han. :-) Edit: Nei, unnskyld, Eivind. Kommentaren passa bare så fint. :-( Endret 7. desember 2010 av bazukh 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, men han har rett. Det forklarer en del. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, men han har rett. Det forklarer en del. Som hva da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Som hvorfor du er som alle andre hestejenter? Kunne selvfølgelig ha sagt at det har noe med hvor du bor / kommer fra også, men siden jeg kommer fra et sted noen mil unna, så tror jeg ikke det har så mye innvirkning. Hadde du vært nord-trønder derimot ... Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ok, og hvordan er de? Hva er det jeg gjør? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hey folkens! Jeg tok meg en dagstur til Oslo. Faen så mye kaldere det er her enn i Bergen. Gleder meg til å dra tilbake ^^ Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Blir litt forvirret her... hva har jeg egentlig gjort? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er trøtt jeg. Men om jeg legger meg kommer jeg til å sove i 4-5 timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Blir litt forvirret her... hva har jeg egentlig gjort? Du har ikke gjort noe galt, sånn sett, det er bare væremåten din og slik du har fremstått på forumet som vi (jeg) har fått med oss (meg). Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Phantom Pt. II - Justice Bare følte for å skrive sangen jeg hører på atm. Og orka ikke finne tråden som er forbeholdt akuratt dette. Her, slacker! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968749&st=0 Du linka ikke til siste side. Da gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 aner ikke hvem hu der er, så don't care lørdag erre noooooooorgee! omg blir digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Phantom Pt. II - Justice Bare følte for å skrive sangen jeg hører på atm. Og orka ikke finne tråden som er forbeholdt akuratt dette. Her, slacker! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968749&st=0 Du linka ikke til siste side. Da gidder jeg ikke. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968749&st=24200 Bedre nå? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hadde glemt HVOR awesome gulost og paprika er sammen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hey folkens! Jeg tok meg en dagstur til Oslo. Faen så mye kaldere det er her enn i Bergen. Gleder meg til å dra tilbake ^^ Ja, det er møkkakaldt. -.- Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er faktisk et år siden jeg var her inne sist da...men ok. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Haha, oki. Heipådeg. Jeg har ikke sett deg i kafeen før. Ting du skal vite om meg: Ikke ta noe av det jeg skriver seriøst. Ikke bli provosert av meg, fordi da får jeg vilja mi. Jeg liker knekkebrød med gulost og paprika. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Minus 16 grader, frostrøyken siger opp av havet utenfor vinduet mitt. Nesten så jeg angrer på at jeg ikke sparte til ordentlig skjegg så jeg kunne gått tur og fått hvitt skjegg med istapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg