Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi på regnskap hører på Ke$ha nå. Jeg tror vi er de eneste regnskapsfolkene i Norge som gjør det... 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi hører ikke på noe på it-avdelingen. Ikke radio engang. :-( Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen her inne som sitter hjemme og loner og føler for en runde Halo: Reach? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi hører ikke på noe på it-avdelingen. Ikke radio engang. :-( Her går det i klassisk kontorstøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vel, om jeg hadde fått spillet enda og hatt en Xbox som ikke var opptatt med overføring av filer fra den gamle, så. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er også keen på å teste ut videochat med kinect hvis noen har lyst. Og har Kinect ofc Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Om du venter til nyåret, så. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Trykk på bildet Endret 7. desember 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi på regnskap hører på Ke$ha nå. Jeg tror vi er de eneste regnskapsfolkene i Norge som gjør det... Og godt er det. Vi hører ikke på noe på it-avdelingen. Ikke radio engang. :-( Vanligvis har jeg headset på, men i dag er jeg eneste(bortsett fra en lærling) på avdelinga, så da er det anlegg:) NP: Rainbow – Catch The Rainbow Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Phantom Pt. II - Justice Bare følte for å skrive sangen jeg hører på atm. Og orka ikke finne tråden som er forbeholdt akuratt dette. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Si noe gøy da, en time til før jeg skal skulke resten av dagen. Underhold meg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Si noe gøy da, en time til før jeg skal skulke resten av dagen. Underhold meg! Du kommer til å leve ett miserabelt liv med lite hensyn til ditt slappe syn på orden og oppførsel. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God morgen alle sammen Nå er det vel på tide med en tur i stallen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God morgen alle sammen Nå er det vel på tide med en tur i stallen! Soverommet? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Si noe gøy da, en time til før jeg skal skulke resten av dagen. Underhold meg! Du kommer til å stryke i alle fag, leve på velferdstrygd resten av livet, gå i joggebukse ute blandt folk og det ene høydepunktet i livet ditt blir når du har spart trygda i mange måneder for å dra på minicruise til Fredrikshavn med danskebåten for å drikke deg fra sans og samling, samt spille på en-armete banditter. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Si noe gøy da, en time til før jeg skal skulke resten av dagen. Underhold meg! Du kommer til å stryke i alle fag, leve på velferdstrygd resten av livet, gå i joggebukse ute blandt folk og det ene høydepunktet i livet ditt blir når du har spart trygda i mange måneder for å dra på minicruise til Fredrikshavn med danskebåten for å drikke deg fra sans og samling, samt spille på en-armete banditter. Amen Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God morgen alle sammen Nå er det vel på tide med en tur i stallen! Soverommet? Skal ut i stallen, som ligger rett utenfor soverommet Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nå synes jeg dere var slemme. Lyset her svir i øynene som faen, så da kan jeg like godt repetere hjemme som på skolen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God morgen alle sammen Nå er det vel på tide med en tur i stallen! Åååå, du er hestejente. Det forklarer så utrolig mye. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vanligvis har jeg headset på, men i dag er jeg eneste(bortsett fra en lærling) på avdelinga, så da er det anlegg:) NP: Rainbow – Catch The Rainbow Her er det bare noen telefoner innimellom, folk som prater i telefonen og brukere som kommer og vil ha hjelp. Jo, og en jævlig kranglete pc som hopper ut og inn i stand by. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg