L4r5 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vil den ikke bli veldig klissete med mindre man klarer å spise opp hele på 1-2 dager? Den skal visst holde seg i ett år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Question: How long will it last? Answer: The World's Largest Gummy Worm has a shelf life of approximately one year. We suggest keeping it out of direct sunlight and excessive heat. Se der ja. Sånn går det når man ikke gidder å lese. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vurderer å kjøpe denne i gav til noen: http://www.vat19.com...-gummy-worm.cfm Det der ser ut som noe helt annet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg hadde lett spist den i en sofistikert tone med kniv, gaffel og asjett. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Huff, man ble litt full. Koselig var det hvertfall Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg vurderer å kjøpe denne i gav til noen: http://www.vat19.com...-gummy-worm.cfm Det der ser ut som noe helt annet. ser ut som et to"mann"s jente-leketøy Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Satt i senga da... med laptopen. Skal prøve å streame film fra stasjonære til laptopen via nettverket. SÅ FUNKER DET FAEN IKKE! Det funker alltid. Men ikke nå. Og ejeg gidder seriøst ikke reise, gå ned en etasje - for så å finne ut at alt egentlig er i orden. Helvete. Jævla horelaptop. Natta Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så. Ja. Jeg ble lei. Og fant frem ett pledd. Balanserte litt i vinduskarmen for å gaffe det opp. Gjett hva som ikke er stort nok? -.- Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så. Ja. Jeg ble lei. Og fant frem ett pledd. Balanserte litt i vinduskarmen for å gaffe det opp. Gjett hva som ikke er stort nok? -.- Vinduet? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Satt i senga da... med laptopen. Skal prøve å streame film fra stasjonære til laptopen via nettverket. SÅ FUNKER DET FAEN IKKE! Det funker alltid. Men ikke nå. Og ejeg gidder seriøst ikke reise, gå ned en etasje - for så å finne ut at alt egentlig er i orden. Helvete. Jævla horelaptop. Natta trådløst? ^.- Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Se seg rundt"... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 var ikke mye fart her i dag nei Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 nei. er skuffende stille :/ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 *blåser i en virtuell vuvuzuela får å lage bråk i kaféen* fornøyd ? :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 tror det har noe med meg å gjøre Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hvorfor det ? Har akk fått vite at jeg er downs positiv Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hvorfor det ? Har akk fått vite at jeg er downs positiv hihi jammen de med downs er super søte så det er vell bare koselig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg