Shikaru Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 da har jeg sett legend of the guardians. imponert over animasjonen ja. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 holy hell, to nye jenter på under en måned, SKEPTISK. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg avskyr når folk ringer meg og prøver å prakke på meg abonnementer for aviser. Adresseavisen er kjent for å gjøre dette i august, samt rundt jul. Bare fordi jeg hadde et gratis abonnement på en måned i forfjor, så har jeg havnet i listene deres og de ringer og maser hele tiden i perioder. Nytter ikke å la være å ta telefonen heller. -_- Hahaha, jeg skal ringe deg. "Hei, prater jeg med Sjur <noe>? Mhm.. HYGGELIG! MITT NAVN ER ANDREAS JACOBSEN OG JEG RINGER FRA ADRESSEAVISEN! HVORDAN FORHOLD HAR DU TIL AVISA VÅR, EGENTLIG? Njæææh.. leser den fra tid til annen. JA, SÅ BRA AT DU LESER DEN! DU SKJØNNER DET AT... VI ER JO VELDIG GLAD I LESERENE VÅRE, OG SIDEN DET NÅ ER JULETIDER OG SÅNT.. SÅ RINGER VI TIL TIDLIGERE ABONNENTER. JEG LURER DERFOR PÅ OM DET ER NOE JEG KAN GJØRE FOR DEG IDAG, SOM RESULTERER I AT DU VILLE LEST AVISA VÅR IGJEN? Tjaaaa, v- VI HAR JO SÅNN FØRJULSTILBUD NÅ! ORDINÆRPRIS FOR ETT ÅR ER JO VANLIGVIS 2195,-, MEN SIDEN DU HAR VÆRT KUNDE TIDLIGERE, SÅ TILBYR VI DEG ET SPESIELT TILBUD NÅ SOM DET ER JUL OG GREIER. SÅ JEG KAN GI DEG AVISA TIL 1655,- FOR ET HELÅR. DVS AT DU SPARER 550KR! 25% MED ANDRE ORD. HVILKET VIL I PRAKSIS SI AT DU SLIPPER UNNA MED ET GRATIS KVARTAL, OG KUN 5,5KR PR AVIS! HØRES IKKE DETTE BRA UT? <datasmurf har lagt på> keen? Egentlig ikke? Men du kan ringe etter jul. Morsomt at det nå er 5,50 kr per avis. I sommer var det 6. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 holy hell, to nye jenter på under en måned, SKEPTISK. jepp jepp, passe på nå slik at jentene ikke tar over her... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vi formerer oss, og planlegger å myrde dere alle. 1 Lenke til kommentar
moomoo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jaaa. Spesielt Dotten og Jarmo 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Utrolig. Dere virker ikke liket overasket over det nye fenomenet: Kvinnen, idag? Må legge til selv, faen så mange nye som har kommet til i kafèen? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sjekk makan til ryddig skrivebord da! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jaaa. Spesielt Dotten og Jarmo Nei, men velkommen igjen Alex. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I think its like this: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 det jeg tenkte å gypsy Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ååååh, elsker filmen "Rockstar"! Så den nettopp for 10'ende gang. 1 Lenke til kommentar
moomoo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jaaa. Spesielt Dotten og Jarmo Nei, men velkommen igjen Alex. Jeg heter ikke Alex Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jaaa. Spesielt Dotten og Jarmo Nei, men velkommen igjen Alex. Alex er Balli. Aleks du tenker på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Så mye pes det skulle være rundt det å få overført alt jeg har på den gamle Xboxen til den nye da ... Finnes det SATA til eSATA-adaptere? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Finnes det SATA til eSATA-adaptere? Ja. Dealextreme er de billigste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Satser heller på at de selger de for en billig penge på Clas Ohlson. Har ikke tid til å vente på DE. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Siden når solgte de fornuftige ting for en billig penge på Clas Ohlson? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg