Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Guuud, helsedirektoratet er teite. Og FEM er en fæl kanal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ooh, nå fikk jeg lyst til å se "Død Snø". ^^ Lurer på om jeg skal se den eller gjøre det jeg må. Nemlig å ta backup av den gamle Xboxen og overføre alt jeg kan til den nye, sånn at jeg kan sette den nye i stua og ha den gamle på rommet, i stedet for omvendt. Da får jeg varme på rommet og mye enklere tilkobling av Kinect i stua når jeg kjøper det på nyåret. ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Guuud, helsedirektoratet er teite. Og FEM er en fæl kanal. Men hvor ellers skal middelaldrende damer få befestet alle sine vanvittige og feilaktige oppfatninger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Men hvor ellers skal middelaldrende damer få befestet alle sine vanvittige og feilaktige oppfatninger? *veive med hendene* Men helsedirektoratet bare "IKKE DRIKK ALKOHOL NÅR DU ER GRAVID". Så... DET trenger en TV-reklame, men man skal bare ANTA at de fleste typer ost og spekemat er motherfuckings livstruende for ungen?! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er det nå vi skal spamme så mye som mulig til side 20000? Nei. Hei til deg også, Linda! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hjemme fra jobb. Hei. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Andreas. Hatt en fin jobbdag? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kanskje jeg for en gangs skyld kan få være med på et rundt tall Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kanskje jeg for en gangs skyld kan få være med på et rundt tall Not gonna happen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rundt tall? What you say boy? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Malin. Og nei, den sugde egentlig. Jobber som telefonselger (du kan le nå), men fikk ingen salg idag. Forrige gang jeg jobba fikk jeg 8. Møkkalister. Hvor lett er det å selge aviser til studenter som aldri har abonnert før liksom... Savner forrige ukes lister, med gæmliser på 50+ som tidligere har aboonert i 3-10 år. Solgte jo som en helt da Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det snør, det snør, tiddeli bom. Det er det det gjør tiddeli bom. Nå snør det mye mer enn før tiddeli bom og tuttemei tu. Du kan ikke seriøst mene dette? Dagens ungdom.. "Tiddeli bom og Huttemei tu" Off.. Vrir meg i smerte. Neida, god jul! 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Malin. Og nei, den sugde egentlig. Jobber som telefonselger (du kan le nå), men fikk ingen salg idag. Forrige gang jeg jobba fikk jeg 8. Møkkalister. Hvor lett er det å selge aviser til studenter som aldri har abonnert før liksom... Savner forrige ukes lister, med gæmliser på 50+ som tidligere har aboonert i 3-10 år. Solgte jo som en helt da Ahw, kjipt. Jeg ler ikke, med mindre du ringer me... Nei vent. Jeg ler ikke da heller. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lol. Hvor bor du? Kanskje vi selger aviser i ditt område. Who knows. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg avskyr når folk ringer meg og prøver å prakke på meg abonnementer for aviser. Adresseavisen er kjent for å gjøre dette i august, samt rundt jul. Bare fordi jeg hadde et gratis abonnement på en måned i forfjor, så har jeg havnet i listene deres og de ringer og maser hele tiden i perioder. Nytter ikke å la være å ta telefonen heller. -_- Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Malin. Og nei, den sugde egentlig. Jobber som telefonselger (du kan le nå), men fikk ingen salg idag. Forrige gang jeg jobba fikk jeg 8. Møkkalister. Hvor lett er det å selge aviser til studenter som aldri har abonnert før liksom... Savner forrige ukes lister, med gæmliser på 50+ som tidligere har aboonert i 3-10 år. Solgte jo som en helt da Ring til meg en dag så skal du få detaljert beskrivelse om åssen "den henger" 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Be de slutte å ringe deg og slette deg fra listene sine. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lol. Hvor bor du? Kanskje vi selger aviser i ditt område. Who knows. Sunnmøre! ^^ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg avskyr når folk ringer meg og prøver å prakke på meg abonnementer for aviser. Adresseavisen er kjent for å gjøre dette i august, samt rundt jul. Bare fordi jeg hadde et gratis abonnement på en måned i forfjor, så har jeg havnet i listene deres og de ringer og maser hele tiden i perioder. Nytter ikke å la være å ta telefonen heller. -_- Hahaha, jeg skal ringe deg. "Hei, prater jeg med Sjur <noe>? Mhm.. HYGGELIG! MITT NAVN ER ANDREAS JACOBSEN OG JEG RINGER FRA ADRESSEAVISEN! HVORDAN FORHOLD HAR DU TIL AVISA VÅR, EGENTLIG? Njæææh.. leser den fra tid til annen. JA, SÅ BRA AT DU LESER DEN! DU SKJØNNER DET AT... VI ER JO VELDIG GLAD I LESERENE VÅRE, OG SIDEN DET NÅ ER JULETIDER OG SÅNT.. SÅ RINGER VI TIL TIDLIGERE ABONNENTER. JEG LURER DERFOR PÅ OM DET ER NOE JEG KAN GJØRE FOR DEG IDAG, SOM RESULTERER I AT DU VILLE LEST AVISA VÅR IGJEN? Tjaaaa, v- VI HAR JO SÅNN FØRJULSTILBUD NÅ! ORDINÆRPRIS FOR ETT ÅR ER JO VANLIGVIS 2195,-, MEN SIDEN DU HAR VÆRT KUNDE TIDLIGERE, SÅ TILBYR VI DEG ET SPESIELT TILBUD NÅ SOM DET ER JUL OG GREIER. SÅ JEG KAN GI DEG AVISA TIL 1655,- FOR ET HELÅR. DVS AT DU SPARER 550KR! 25% MED ANDRE ORD. HVILKET VIL I PRAKSIS SI AT DU SLIPPER UNNA MED ET GRATIS KVARTAL, OG KUN 5,5KR PR AVIS! HØRES IKKE DETTE BRA UT? <datasmurf har lagt på> keen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg