Kammizez Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Åh, jeg kunne tenkt meg en god blåskimmelost nå. Samt pepperkaker. Og sjokoladeis. *fantasere om god mat* kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger "Raise hand" mangler jente-delen though Endret 6. desember 2010 av kammizez Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 men om du spør om noe sånt så må du gjerne komme med en begrunnelse på hvorfor, og hvordan sjanger du skal ha? uff, skreiv jeg virkelig det? skammer meg fryktelig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Åh, jeg kunne tenkt meg en god blåskimmelost nå. Samt pepperkaker. Og sjokoladeis. *fantasere om god mat* kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger "Raise hand" mangler jente-delen though mente som i at jeg ikke har den jenta, men drømmer om ho :O Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger Jeg har ei slik ei jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Her og nå er jeg mer interessert i mat. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger Jeg har ei slik ei jeg *setter meg i bilen for og stjele henne* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 *setter meg i bilen for og stjele henne* Dit kommer du deg ikke med bil Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger Jeg har ei slik ei jeg Nei, hånda di er ikke selvstendig og har ikke egne meninger. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nei, hånda di er ikke selvstendig og har ikke egne meninger. Den der må du da ha brukt lang tid på, som var så bra Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 *setter meg i bilen for og stjele henne* Dit kommer du deg ikke med bil greit hun er fantastisk men hun bor da ikke i himmelen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er "Euroamerikansk ungdom"? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nei, hånda di er ikke selvstendig og har ikke egne meninger. Den der må du da ha brukt lang tid på, som var så bra Den har jeg sittet å ventet på å få brukt i tre uker i strekk. Har ikke fått sove på disse tre ukene heller, da jeg jevnlig har sjekket forumet for poster som jeg kan besvare med dette mesterverket av en fornærmelse. Signed, The Wordsmith. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) greit hun er fantastisk men hun bor da ikke i himmelen Det sa jeg ikke, men du klarer ikke kjøre bil til USA heller Den har jeg sittet å ventet på å få brukt i tre uker i strekk. Har ikke fått sove på disse tre ukene heller, da jeg jevnlig har sjekket forumet for poster som jeg kan besvare med dette mesterverket av en fornærmelse. Signed, The Wordsmith. Jeg føler meg beæret over at jeg nå har fått være offer for to av dine fantastiske gjennomtenkte fornærmelser Endret 6. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hva er "Euroamerikansk ungdom"? Quick guess, Ungdom som opprinnelig kommer fra Europa, men som har flyttet til amerika? På samme måte som afroamerikanere? Endret 6. desember 2010 av Br0dskive Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Åh, jeg kunne tenkt meg en god blåskimmelost nå. Samt pepperkaker. Og sjokoladeis. *fantasere om god mat* kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger Jeg har ei sånn en, jeg. Ganske så flott Har faktisk god mat og, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 mmmm det var godt med buffé på kinarestaurant Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det sa jeg ikke, men du klarer ikke kjøre bil til USA heller Do it evil knievil style! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det sa jeg ikke, men du klarer ikke kjøre bil til USA heller Do it evil knievil style! Sette opp en jævel av et hopp i Portugal og hente fart fra Russland? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 greit hun er fantastisk men hun bor da ikke i himmelen Det sa jeg ikke, men du klarer ikke kjøre bil til USA heller Den har jeg sittet å ventet på å få brukt i tre uker i strekk. Har ikke fått sove på disse tre ukene heller, da jeg jevnlig har sjekket forumet for poster som jeg kan besvare med dette mesterverket av en fornærmelse. Signed, The Wordsmith. Jeg føler meg beæret over at jeg nå har fått være offer for to av dine fantastiske gjennomtenkte fornærmelser kjører bare ombord i et skip med bilen :O poenget med er en dama som jeg kunne ha hatt i armkroken Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det sa jeg ikke, men du klarer ikke kjøre bil til USA heller Do it evil knievil style! Sette opp en jævel av et hopp i Portugal og hente fart fra Russland? Hadde ikke det vært et AWESOME syn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg