Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I am tired Kom du deg opp på skolen idag? Det gjorde ikke jeg. Kom meg opp, men hadde migrene. HAR DOG FUNNET UT HVA SOM GJØR AT JEG PLUTSELIG HAR EVIG MYE AV DET! Hei Jørgen! Hei Malin! Skjer hos deg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hællææææ! Hvorfor er jeg tom for klem-1-10-ner? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snakker du av egen erfaring? Syns det er litt ubehagelig å få den fjernet sånn ja. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snakker du av egen erfaring? Syns det er litt ubehagelig å få den fjernet sånn ja. Da vet jeg hva jeg skal gjøre på Forumtreff ... hø hø hø Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Morsomt. Kommer på skolen, klar for å jobbe etc. Så dukker plutselig andreklassingene opp og stikker av med det andre gruppemedlemet mens jeg sto og jabba med læreren og ingen av de svarer på telefonen. -_- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Å rive av bh-en er vondt. Og jeg mistet favorittbh-en min på det viset. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Enn om fruentimmet liker at det gjør litt vondt da? 1 Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er jo direkte upraktisk. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Merker at jeg må øve meg litt mer på å være forsiktig i nærheten av BH'er... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da vet jeg hva jeg skal gjøre på Forumtreff ... hø hø hø Haha..ser det for meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det snør ute! Garantert slaps på vegen! og jeg har ikke vindusspylere på bilen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I am tired Kom du deg opp på skolen idag? Det gjorde ikke jeg. Kom meg opp, men hadde migrene. HAR DOG FUNNET UT HVA SOM GJØR AT JEG PLUTSELIG HAR EVIG MYE AV DET! Hvadahva? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Forumtreff sa du? Når? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det snør ute! Garantert slaps på vegen! og jeg har ikke vindusspylere på bilen Huff nå følte jeg meg slem. Første som slo meg når jeg så du skreiv det var "bil? er Mikkel gammel nok til det? Alltid fått for meg at han er sånn 16-ish" Unnskyld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette er Trøndelag, SnittLeif. Kidsa kjører fra de er 10-11 år her. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette er Trøndelag, SnittLeif. Kidsa kjører fra de er 10-11 år her. Haha. Skulle skjønt det var noe Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Allerede nå har jeg fler poster denne mnd enn jeg hadde i oktober Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Allerede nå har jeg fler poster denne mnd enn jeg hadde i oktober Jeg har nesten flere poster nå enn jeg hadde i August, September óg Oktober. Sammenlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg