Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dere syns vel bhen er vanskelig nok å få av, om det ikke skulle vært en kubiks brikke på den og! :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dere syns vel bhen er vanskelig nok å få av, om det ikke skulle vært en kubiks brikke på den og! Ikke jeg. Var en stund tilbake at jeg sjokkerte ei venninne av meg. 2 fingre, halvt sekund, gjennom topp, genser og vindjakke Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg gjorde det på ei venninne av meg da vi var på bar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke jeg. Var en stund tilbake at jeg sjokkerte ei venninne av meg. 2 fingre, halvt sekund, gjennom topp, genser og vindjakke Haha, du er vel et av unntakene da Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg bruker vanligvis bare å rive den over hodet når jeg skal fjerne en ussel BH på min vei. Hva er greia med å måtte åpne den? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Jørgen! Hei Malin! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg bruker vanligvis bare å rive den over hodet når jeg skal fjerne en ussel BH på min vei. Hva er greia med å måtte åpne den? Det går ofte fortere, ser gjerne litt bedre ut, og det er liksom ikke så sjarmerende å rive Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Jørgen! Hei Malin! Hei Mikkel Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Irriterer meg at en i klassen som er generelt dårlig likt henger med venner som egentlig ikke liker han. Han kommer bort til de og er virkelig tøff i kjeften. Og så må han toppe alt med en sånn komentar til meg når jeg går på bussen: "Pass på at ikke bussen velter!" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da spør du han om han er trygg på sin egen seksuelle legning. Hadde en som mobba meg hele veien fra tredje til tiende og han sto nettopp fram som homofil Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Jørgen! Hei Malin! Hei Mikkel Åja .. Hei Mikkel.. Neida, bare tuller. Hei på deg Mikkel! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg bruker vanligvis bare å rive den over hodet når jeg skal fjerne en ussel BH på min vei. Hva er greia med å måtte åpne den? Ser for meg at det kan bli vondt og bare få bhen rivd av, spesielt hvis man har litt store pupper. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Derfor Remi bare går etter myggstikkene ! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg bruker vanligvis bare å rive den over hodet når jeg skal fjerne en ussel BH på min vei. Hva er greia med å måtte åpne den? Ser for meg at det kan bli vondt og bare få bhen rivd av, spesielt hvis man har litt store pupper. Snakker du av egen erfaring? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det tror jeg også kan være en ulempe med det. Og høres ut som det kan bli mer kronglete å gjøre det slik enn å bare åpne den og la den omtrent skli av Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det går ofte fortere, ser gjerne litt bedre ut, og det er liksom ikke så sjarmerende å rive Det er vanskeligere når hun allerede ligger på ryggen, hvem faen bryr seg om hvordan det ser ut, og om det er sjarmerende eller ikke kommer an på situasjonen og dama Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 BH-er er ikke det vanskeligste å få av, brukte ikke lang tid sist i alle fall, selv om det begynner å bli noen år siden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I am tired Kom du deg opp på skolen idag? Det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jo, jeg liker ikke store pupper, så har ikke prøvd det med slike hindringer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg