SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Amputere. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Super og super. Jeg popper Brexidol. Det pleier å fungere, men er det ekstra ille, så blir jeg bare sittende i et dunkelt opplyst rom i timesvis uten å lese, være i nærheten av skjermer, høre musikk eller noe. Jeg hater det. Må prøves. Hvor får jeg tak i det? Jeg også. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=833111 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror jeg skal bestille meg LED-dagslys til bilen. Det ser PRO ut og jeg har plass til å montere de i fangern Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Amputere. Og nøyaktig hvilken kroppsdel skal jeg amputere? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Amputere. Og nøyaktig hvilken kroppsdel skal jeg amputere? For å være sikker på å slippe migrene? Neeeei, tåa? Nakken? Høyre kne? Eller hodet. Garanterer at du slipper migrene da 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Amputere. Og nøyaktig hvilken kroppsdel skal jeg amputere? For å være sikker på å slippe migrene? Neeeei, tåa? Nakken? Høyre kne? Eller hodet. Garanterer at du slipper migrene da Derfor du er så tard altså ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Derfor du er så tard altså ? Personlig har jeg aldri slitt med migrene, så nei. Men jeg ser absolutt hvordan det kunne vært en logisk forklaring Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 De har fiksa 3D kino på Steinkjer! WOOT!!!! 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 3D-kino er kuuult da! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tøft at de har fiksa det i Steinkjer i allefall. Slipper å kjøre 1 time for å se 3D kino lzzm Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 cool. jeg ska lage en animert scene til en kortfilm en kar som var utdanna her for et år sia ellerno nå kom inn i klasserommet på morran og spurte. nå er det lunsjtid! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Super og super. Jeg popper Brexidol. Det pleier å fungere, men er det ekstra ille, så blir jeg bare sittende i et dunkelt opplyst rom i timesvis uten å lese, være i nærheten av skjermer, høre musikk eller noe. Jeg hater det. Må prøves. Hvor får jeg tak i det? Jeg også. Apoteket, aner ikke om det er på resept eller ei. Jeg får det av mamma som har gått på det (blant annet) de siste årene. Har hatt god erfaring med Mobic mot migrene også, når jeg ikke har hatt Brexidol tilgjengelig. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Apoteket, aner ikke om det er på resept eller ei. Jeg får det av mamma som har gått på det (blant annet) de siste årene. Har hatt god erfaring med Mobic mot migrene også, når jeg ikke har hatt Brexidol tilgjengelig. Du er min helt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det var så lite så. Bare en glede å kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Takk. Skjer hos deg da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå som jeg er sikker på at maskina mi virker igjen, har jeg endelig fått dusja og kledd på meg, så nå stikker jeg på skolen for å jobbe med eksamen. Ta ta. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Flinke Sjur Lykke til! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Læreren min la ut prøven jeg har nå for to timer siden, så jeg er i grunn ferdig... Så derfor skriver jeg heller her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg