Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når en først slipper seg løs der ute, så er det satans morro! jeg kan ikke danse men gjør det for det om :O får masse creeds også :p når gulvet er gnudd og folk er fulle, så merker ikke folk så mye til hvor flink du er osv, og du slipper og tenke så mye som når du prater med dem :D

Det er bare ikke meg. :p Jeg er sånn som holder meg i bakgrunnen og snakker med folk. Ler litt av de som danser, titter litt på damer og de som kan bli tatt for å være damer.

Ha-ha, ditto. :p

Lenke til kommentar

God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i årcry.gif

drikk masse vann, slutt med ibux og paracet!

etter vært så blir det bedre ;) trening er også veldig positivt på slikt :O

Danser selv kun når jeg er full nok. Men faen da danser jeg også!

hadde jeg vært bedre trent(Les sixpack) så skulle jeg prøvd meg på strippeshowet til thomas i trekant :O

Lenke til kommentar

Når jeg har migrene klarer jeg ikke å stå oppreist engang. Ligger i senga, takler ikke hverken lys eller lyd. >.<

viss det er så ille, så får du vel masse spennende piller fra legen?

men trening, kosthold, og frisk luft er en sikker vinner, dog det er for sent når du alt har vondt i hode. man må jo holde det jevnt :p

Lenke til kommentar

Da vil jeg tro det kanskje ikke blir så mye bedre av å se på en dataskjerm? :p

Har gått over nå, da rolleyes.gif

Yavel: jeg både trener og har et sunt kosthold >.<

men er du mye ute, og trening 4 timer i uka er ganske lite, viss man sitter på rompa hele dagen ellers, skal tross alt gå mins 10 000skritt per dag :O

Lenke til kommentar

God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i årcry.gif

Super og super. Jeg popper Brexidol. Det pleier å fungere, men er det ekstra ille, så blir jeg bare sittende i et dunkelt opplyst rom i timesvis uten å lese, være i nærheten av skjermer, høre musikk eller noe.

Jeg hater det.

Lenke til kommentar

Super og super. Jeg popper Brexidol. Det pleier å fungere, men er det ekstra ille, så blir jeg bare sittende i et dunkelt opplyst rom i timesvis uten å lese, være i nærheten av skjermer, høre musikk eller noe.

Jeg hater det.

Må prøves. Hvor får jeg tak i det?

Jeg også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...