Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 fylle dansingen er faktisk den eneste trimmen jeg får om dagen snakker litt med damene og, er spesielt glad i drinker og treffer en del damer i baren. da er det sykt greit og invitere dem med ut på dansegulvet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 når en først slipper seg løs der ute, så er det satans morro! jeg kan ikke danse men gjør det for det om :O får masse creeds også når gulvet er gnudd og folk er fulle, så merker ikke folk så mye til hvor flink du er osv, og du slipper og tenke så mye som når du prater med dem Det er bare ikke meg. Jeg er sånn som holder meg i bakgrunnen og snakker med folk. Ler litt av de som danser, titter litt på damer og de som kan bli tatt for å være damer. Ha-ha, ditto. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kos dere videre med fylledanspratet deres. Nå stikker jeg på skolen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Danser selv kun når jeg er full nok. Men faen da danser jeg også! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Botox er det eneste jeg ikke har prøvd enda Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Varierer veldig fra person til person. Frisk luft er ofte en slager, samt å drikke friskt vann. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Oksygen, vann, sukker og proteiner. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år drikk masse vann, slutt med ibux og paracet! etter vært så blir det bedre trening er også veldig positivt på slikt :O Danser selv kun når jeg er full nok. Men faen da danser jeg også! hadde jeg vært bedre trent(Les sixpack) så skulle jeg prøvd meg på strippeshowet til thomas i trekant :O Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Når jeg har migrene klarer jeg ikke å stå oppreist engang. Ligger i senga, takler ikke hverken lys eller lyd. >.< Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da vil jeg tro det kanskje ikke blir så mye bedre av å se på en dataskjerm? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det har en tendens til å spre seg om jeg tar av meg klær, så det er ikke alltid så populært for alle Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Når jeg har migrene klarer jeg ikke å stå oppreist engang. Ligger i senga, takler ikke hverken lys eller lyd. >.< viss det er så ille, så får du vel masse spennende piller fra legen? men trening, kosthold, og frisk luft er en sikker vinner, dog det er for sent når du alt har vondt i hode. man må jo holde det jevnt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da vil jeg tro det kanskje ikke blir så mye bedre av å se på en dataskjerm? Faktisk (for meg da), så har det vært likegyldig for meg. Har hatt mindre smerte om jeg har sitti i ro og glodd på skjermen enn om jeg beveger meg rundt. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da vil jeg tro det kanskje ikke blir så mye bedre av å se på en dataskjerm? Har gått over nå, da Yavel: jeg både trener og har et sunt kosthold >.< Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, tenker på om man ikke takler lys og sånn jeg da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da vil jeg tro det kanskje ikke blir så mye bedre av å se på en dataskjerm? Har gått over nå, da Yavel: jeg både trener og har et sunt kosthold >.< men er du mye ute, og trening 4 timer i uka er ganske lite, viss man sitter på rompa hele dagen ellers, skal tross alt gå mins 10 000skritt per dag :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Super og super. Jeg popper Brexidol. Det pleier å fungere, men er det ekstra ille, så blir jeg bare sittende i et dunkelt opplyst rom i timesvis uten å lese, være i nærheten av skjermer, høre musikk eller noe. Jeg hater det. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen folkens! Noen som har et supertips mot migrene? Har ikke råd til flere fraværsdager i år Super og super. Jeg popper Brexidol. Det pleier å fungere, men er det ekstra ille, så blir jeg bare sittende i et dunkelt opplyst rom i timesvis uten å lese, være i nærheten av skjermer, høre musikk eller noe. Jeg hater det. Må prøves. Hvor får jeg tak i det? Jeg også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Apoteket? Herlighet som jeg utsetter denne snømåkinga, da! Høre et par sanger til sååå er det rett ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg