Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den forpulte klokka er jo faen ikke noe mer enn 00:13, da. Hvordan i helvete er det mulig å være så fortrengt i pikkskallen din? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg håper virkelig den er 0012. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Faen så mange som enda var våken da. Har dere ikke jobb/skole i morgen eller? Egentlig skole, kansje jobb, eventuelt slår jeg av tlf og slapper av. Latpeis Du må gå på jobb så du holder norge i gang Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 diskusjon.no er viktigere enn søvn. Der sa du det! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den forpulte klokka er jo faen ikke noe mer enn 00:13, da. Hvordan i helvete er det mulig å være så fortrengt i pikkskallen din? Jammen hvorfor i satan er klokka på pcen min 01:15? Forklar det din jævla gorrhysa... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 00:18 sier vekkerklokka mi, men den er stilt inn 2 minutter ekstra fram i tid sånn at jeg tror klokka er mer enn den er om morgenen. Da får jeg automatisk god tid hver morgen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er som oftest dere som ødelegger nattesøvnen min.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) SKJER med at jeg fikk notification for statusupdaten din? Nå som jeg trodde noen hadde quotet meg. Sykt dårlig. EDIT: DEN VAR TIL POKEY. Dere poster fortere enn faen jo. Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Faen så mange som enda var våken da. Har dere ikke jobb/skole i morgen eller? Nope! Fri til fredag FAKTISK Hei, ikke se sånn på meg, jeg har jobbet nesten hver dag hver uke OG hver helg i minst en måned, ok Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva skjer? Noen måtte ødelegge moroa: 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kanskje man får notification når bros oppdaterer statusen. Jeg følger ikke med på notifications, det er så helvetes mange. Jeg omtaler alle jeg har i vennelista for bros. Ekte bromance Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Den forpulte klokka er jo faen ikke noe mer enn 00:13, da. Hvordan i helvete er det mulig å være så fortrengt i pikkskallen din? Jammen hvorfor i satan er klokka på pcen min 01:15? Forklar det din jævla gorrhysa... Fordi PCen din suger. Hadde ikke blir overrasket om du satt på en mac. LOL runar. HVORFOR tenkte jeg ikke på pedobear? FAEN! Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva skjer? Noen måtte ødelegge moroa: ARGH, folk som poster det nederste der.. De eier jo ikke logikk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den forpulte klokka er jo faen ikke noe mer enn 00:13, da. Hvordan i helvete er det mulig å være så fortrengt i pikkskallen din? Jammen hvorfor i satan er klokka på pcen min 01:15? Forklar det din jævla gorrhysa... Fordi PCen din suger. Hadde ikke blir overrasket om du satt på en mac. LOL runar. HVORFOR tenkte jeg ikke på pedobear? FAEN! Hadde jeg hatt en Mac hadde jeg faktisk sittet fysisk på den :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kanskje man får notification når bros oppdaterer statusen. Jeg følger ikke med på notifications, det er så helvetes mange. I kontrollpanelet kan du enkelt endre hvilke notifikasjoner du vil se . Jeg tror "Varsle meg når en av mine venner oppdaterer sine statuser" er aktivert som standard. Til dere som vil sitte på Mac: Ta dere en bolle. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor har Runar så kul facebook? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor har Runar så kul facebook? Fordi han har tatt ibruk den nye profilen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor har Runar så kul facebook? Definér kul. Den nye profilen (som SnittLeif nevner) du tenker på? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor har Runar så kul facebook? Fordi han har Facebook på nynorsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg