Diskutert Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Over 100 av mine venner har skiftet. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Enig med alt det oppstyret rundt tegneserieprofilbilder på Facebook. Stine [Etternavn] og 54 andre vener endra profilbileta sine. Nesten alle er tegneseriefigurer. Personlig gidder jeg egentlig ikke, men det betyr da ikke at jeg ikke støtter barn som blir utsatt for vold. Jo, nå er du en av de forbryterene som slår barn. Facebook bestemmer alt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes likevel denne tar kaka: "Ett barn sa til sin mamma; "mamma jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift". Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort og ba sitt barn om å åpne øynene, men da var det forsent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet ......sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG". Kopier og sett dette på din status i minst en time for å vise att du er imot barnemishandling" Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Slikt som skjer når man bor i trondheim hvor det ikke selges annen julebrus her jeg bor, så er det 3 forskjellige i samme butikk! tar du turen til naboe byene 20min så finner du og mange forskjellige, som vi ikke har Jeg og vil ha så stort utvalg! Jeg som bor i norges 3. største by... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes likevel denne tar kaka: "Ett barn sa til sin mamma; "mamma jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift". Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort og ba sitt barn om å åpne øynene, men da var det forsent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet ......sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG". Kopier og sett dette på din status i minst en time for å vise att du er imot barnemishandling" Bra noen har fantasi iallefall, da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sikker på at du ikke mener midget wrestling? Går det ann å dope ned folk med øyedråper?? Det må prøves, noen pene damer her som har lyst å melde seg frivillig til ufrivillig sex? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes likevel denne tar kaka: "Ett barn sa til sin mamma; "mamma jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift". Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort og ba sitt barn om å åpne øynene, men da var det forsent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet ......sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG". Kopier og sett dette på din status i minst en time for å vise att du er imot barnemishandling" Bra noen har fantasi iallefall, da. Garantert ei jente som skrev den der Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Funker kun på dverger, sorry. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Funker kun på dverger, sorry. Funke sikkert på en same da Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hehe? Nå ble det stille. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da jeg la ut den derre doneringslinken, så fikk jeg bare tilbake: JA FOR DU HAR LIXZM GJORT DET? Lol, de ble litt tatt på sengen, da jeg faktisk har støttet utsatte barn med penger før. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hehe? Nå ble det stille. DNFK KILLER ! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Are we human or are we dancers? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Facebook-greiene er et fantastisk eksempel på slacktivism. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Cruisebåten Qeen Elizabeth II bruker 3,7 liter disel for å flytte seg 15 cm Så vet dere det! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sotrapedoen koser seg sikkert på Face nå. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Cruisebåten Qeen Elizabeth II bruker 3,7 liter disel for å flytte seg 15 cm Så vet dere det! Nauru har bare en matbutikk. Så vet dere det! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Cruisebåten Qeen Elizabeth II bruker 3,7 liter disel for å flytte seg 15 cm Så vet dere det! Nauru har bare en matbutikk. Så vet dere det! Skrutrekkeren ble oppfunnet før skruen Så vet dere det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som husker hvilken reklame det var som gikk på tv, var 2 menn som sto på en klippe, så hoppet dem i havet og trakk opp krabber i fra shortsen sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg