Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Andreas: PHAIL! Du har et lite originalt profilbilde på face. Så vet du det. Simba er awesome Apropos, jeg koser meg med lett irriterte folk i irritasjonstråden. Vi diskuterer nettop dette tema. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267766&view=findpost&p=16584505 Du har likt som en i klassen min. Han er etnisk farget og fra Pakistan og jeg hater han. Så vet du det. Hahah, Totally Spies ftw. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha, han er sikkert awesome Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvilken julebrus é best? Utenom Hansa sin selvsagt! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvorfor kan dere ikke klare dere med vanlig Spotify? Eller høre på sanger på Youtube og ellers laste ned fra nett. Men "artist radio" funksjonen hadde jo vært litt artig og prøvd. Endret 5. desember 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) @iGabby: Drikk hansa, da? Hvis den er best mener jeg. Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 @iGabby: Drikk hansa, da? Hvis den er best mener jeg. Er i militæret, og foreløbig på kurs på Kjevik, i Kristiansand. Her har de ikke det, av det jeg har sett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor kan dere ikke klare dere med vanlig Spotify? Eller høre på sanger på Youtube og ellers laste ned fra nett. Men "artist radio" funksjonen hadde jo vært litt artig og prøvd. Tja, personlig synes jeg at alle burde betale for Spotify Premium slik at tjenesten får vokst og gå i pluss etc. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Grans og Mack sin er best Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Aass Julebrus Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvilken julebrus é best? Utenom Hansa sin selvsagt! Det eneste som faktisk er julebrus, og ikke Eventyrbrus med feil etikett eller herming etter julebrus. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sørlandets julebrus er best! 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har ikke så veldig gode erfaringer med Grans. Artig med diskusjoner på militæret-rommet, siden han andre på rommet heter Gran og er sønn av han som eier og lager Grans. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Lol, hils han og si at Grans Cola smaker rottepiss. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hadde bare blitt en stor, stor diskusjon. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sørlandets julebrus er best! I et søk for å prøve å finne ut om det var hermebrus eller julebrus med feil etikett, så fant jeg det her. Der ser vi riktig Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Herregud, alle facebook-vennene mine har blitt tegneseriefigurer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dahls julebrus Kunstig piss! Verste julebrusen jeg har smakt! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Herregud, alle facebook-vennene mine har blitt tegneseriefigurer Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Herregud, alle facebook-vennene mine har blitt tegneseriefigurer Mine og.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg