Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tror egentlig ikke jeg vil vite hva jeg går glipp av heller. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dere vet ikke hva dere går glipp av. Tror det er like greit egentlig Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Orker ikke Spotify sine reklamer lenger, så har gått over til å høre på The Voice-radio på hemesiden dems. Synd The Voice spiller samme musikk hele tiden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ...og har reklame hele tiden. Oh the irony! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Orker ikke Spotify sine reklamer lenger, så har gått over til å høre på The Voice-radio på hemesiden dems. Synd The Voice spiller samme musikk hele tiden. Shoutcast Der finner du alle slags radiokanaler å høre på. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ikke usensurert og uten bokser. Folkens. Dersom det ikke er usensurert er det sensurert. Endret 5. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Orker ikke Spotify sine reklamer lenger, så har gått over til å høre på The Voice-radio på hemesiden dems. Synd The Voice spiller samme musikk hele tiden. Dagens. Btw, du har 666 poster Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 nå som vi er inne på musikk, noen som vet hva første sangen i http://www.youtube.com/watch?v=gJSlPSyPNYA heter? :> Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ikke usensurert og uten bokser. Folkens. Dersom det ikke er usensurert er det sensurert. Kverulant. Det jeg sa var at de ikke har fått den usensurert og uten bokser før. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha.. Kjekt at jeg aldri har opplevd reklame der, før jeg leste ditt innlegg; da kom det selvsagt reklame. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men om du ikke fikk det med deg... så spanderer jeg premium på den første personen som tør å se på et bilde av rumpa til L4r5. Karpe diem! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Orker ikke Spotify sine reklamer lenger, så har gått over til å høre på The Voice-radio på hemesiden dems. Synd The Voice spiller samme musikk hele tiden. Dagens. Btw, du har 666 poster Jeiiii! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Andreas: PHAIL! Du har et lite originalt profilbilde på face. Så vet du det. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Anywhoo, legger meg nå. God natt Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hmm.. Alle på Facebook har bilde av tegneserie-figurer. Endret 5. desember 2010 av iGabby Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Synd The Voice spiller så rævva musikk og. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men om du ikke fikk det med deg... så spanderer jeg premium på den første personen som tør å se på et bilde av rumpa til L4r5. Karpe diem! I would do it. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men om du ikke fikk det med deg... så spanderer jeg premium på den første personen som tør å se på et bilde av rumpa til L4r5. Karpe diem! melder meg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Andreas: PHAIL! Du har et lite originalt profilbilde på face. Så vet du det. Simba er awesome Apropos, jeg koser meg med lett irriterte folk i irritasjonstråden. Vi diskuterer nettop dette tema. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267766&view=findpost&p=16584505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg