Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) @tacofjes: Klær suger. Spesielt på jenter. Endret 5. desember 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 @tacofjes: Klær suger. Spesielt på jenter. Skjønner du gjerne vil ha oss uten Men blir kaldt uten, som i tilfellet her når ingen vil varme SuperadreMalin Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 @tacofjes: Klær suger. Spesielt på jenter. Klær suger, basta vegbom Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Good news everyone: Spis så mye du vil Til kun kr.99, kan du forsyne deg så mange du vil av mongolsk buffet. Velg selv hva du vil ha av finskåret og marinert kjøtt av kylling, svin, lam, okse, skalldyr og grønnsaker fra vårt stort utvalg. Disse leverer du til våre kokker. Mens du ser på, stekes din rett på den mongolske grillen. Til høyre ved grillen står tilbehørene du kan bruke for å krydre retten akkurat slik du ønsker deg. :love: Akkurat som den ved Eldorado, bare billigere. :-P Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 @tacofjes: Klær suger. Spesielt på jenter. Skjønner du gjerne vil ha oss uten Men blir kaldt uten, som i tilfellet her når ingen vil varme SuperadreMalin Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 @tacofjes: Klær suger. Spesielt på jenter. da hadde jo spenningen vært borte. tenk så kjedelig om alle gikk nakne.. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Good news everyone: Spis så mye du vil Til kun kr.99, kan du forsyne deg så mange du vil av mongolsk buffet. Velg selv hva du vil ha av finskåret og marinert kjøtt av kylling, svin, lam, okse, skalldyr og grønnsaker fra vårt stort utvalg. Disse leverer du til våre kokker. Mens du ser på, stekes din rett på den mongolske grillen. Til høyre ved grillen står tilbehørene du kan bruke for å krydre retten akkurat slik du ønsker deg. :love: Akkurat som den ved Eldorado, bare billigere. :-P De har sånn billig greie mellom kl 14 og 17. Etter det tror jeg det koster 189. Har ikke prøvd den ved Eldorado enda, hva heter den plassen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 L4r5.. avataren din ligner på Dexter. Er det han? Nei, det er Micheal C. Hall. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 L4r5.. avataren din ligner på Dexter. Er det han? Nei, det er Micheal C. Hall. Tss, det er jo Jon Almaas, det ser da alle Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Endelig har jeg det gamle brukernavnet mitt igjen <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Finnes kun en Dexter! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 DEE DEE! Du leste det i stemmen til Dexter Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Uuuuuuuuuuu, hvaaa eeer deeen knaaappeeeen tiiiiiil Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fryser på baksiden av låret! Eventuelt få en til å varme deg. I'm in! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du leste det i stemmen til Dexter nei Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hopp til sengs om du fryser! helst med noen ;-) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fryser på baksiden av låret! Eventuelt få en til å varme deg. I'm in! Great! Kan du veien? Legger nøkkelen under dørmatta. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nå har jeg vært å kosa med baby, den er så nommiin Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Great! Kan du veien? Legger nøkkelen under dørmatta. nein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg