Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sånn btw så hater jeg nynorsk. Det er grunn nok til å ikke skrive nynorsk lenger. Det var dritkjedelig, og jeg fant ut etter et par dager med nynorsk-skriving at jeg heller gir faen. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) God kveld alle sammen Hva har dere gjort idag da? Endret 5. desember 2010 av TacoFjes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God kveld alle sammen Hva har dere gjort idag da? Slaffa av. Og pakket inn noen gaver. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 L4r5.. avataren din ligner på Dexter. Er det han? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God kveld alle sammen Hva har dere gjort idag da? Slaffa av. Og pakket inn noen gaver. Vel det er jo mer enn jeg har gjort i dag Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 L4r5.. avataren din ligner på Dexter. Er det han? Ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gleder meg til mongolsk mat og litt god drikke i morgen Enmanns julebord med mindre man finner noen som blir med. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den ved Eldorado? Sinnsykt godt, var der med noen venner for en ukes tid siden, og vi spiste til vi holdt på å stryke med Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fryser på baksiden av låret! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den ved Eldorado? Sinnsykt godt, var der med noen venner for en ukes tid siden, og vi spiste til vi holdt på å stryke med Tror den heter Mr Hong eller no. Buffeen der er hvertfall sinnsykt god. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg fryser på baksiden av låret! Varmeflaske. Eventuelt få en til å varme deg. Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fryser på baksiden av låret! Kvisleis? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kim: Åja, nei, var ikke den jeg tenkte på, men om all mongolsk buffet er så digg som den vi spiste så er det et veldig godt valg =D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Good news everyone: Spis så mye du vil Til kun kr.99, kan du forsyne deg så mange du vil av mongolsk buffet. Velg selv hva du vil ha av finskåret og marinert kjøtt av kylling, svin, lam, okse, skalldyr og grønnsaker fra vårt stort utvalg. Disse leverer du til våre kokker. Mens du ser på, stekes din rett på den mongolske grillen. Til høyre ved grillen står tilbehørene du kan bruke for å krydre retten akkurat slik du ønsker deg. :love: Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fryser på baksiden av låret! Varmeflaske. Eventuelt få en til å varme deg. Har ikke varmeflaske, ingen som har tid Nå fryser jeg over alt! Jeg fryser på baksiden av låret! Kvisleis? Soleis. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fryser på baksiden av låret! Varmeflaske. Eventuelt få en til å varme deg. Har ikke varmeflaske, ingen som har tid Nå fryser jeg over alt! Jeg fryser på baksiden av låret! Kvisleis? Soleis. Klær? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kim: Åja, nei, var ikke den jeg tenkte på, men om all mongolsk buffet er så digg som den vi spiste så er det et veldig godt valg =D De hadde en annen for noen år siden men tror de gikk konk, der kunne man sitte i telt å greier Skikkelig koselig plass med utrolig god mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg