Sk!ppy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Rart hvordan man virkelig ønsker å få livet på en annen vei etter å sett en film. Så nettopp en film, som handlet om basketballstjernen, fikk den digge jenta, dritkul bil, ganske fet stil og egentlig, og var dritpopulær. Skulle gjerne tatt alt. Borsett fra å være så jævla populær. Vil ikke ha oppmerksmheten. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Du må ikke skremme meg slik! Edit: var ment til Ajaco Endret 5. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bikkja mi elsker naturprogrammer på TV. Hu følger mer med på TVen nå enn jeg noen gang har gjort før. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jobb med norsk du. Jeg har ikke fysikk, men kjemi. Har ikke noe å gjøre i norsken jeg. Lag en bombe du, jenta mi. Jeg sovna, faen. Gleder meg til du har en stor oppgave igjen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bikkja mi elsker naturprogrammer på TV. Hu følger mer med på TVen nå enn jeg noen gang har gjort før. Kanskje den hinter til noe? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Haha. Sykt nedtur at du ikke ble provosert av "jenta mi". Det var egentlig hovedpoenget med posten. Jeg gruer meg til jeg har en stor oppgave neste gang. Edit@skippy: Hinter til hva? Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kanskje jeg skal starte en kampanje for å stoppe Nord-Korea ved å sette min favoritt actionhelt som profilbilde. Tror virkelig det er løsningen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hva hvis jeg ikke gir deg tillatelse til å bruke bilder av meg som profilbilde? Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva hvis jeg ikke gir deg tillatelse til å bruke bilder av meg som profilbilde? Eid! xD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva hvis jeg ikke gir deg tillatelse til å bruke bilder av meg som profilbilde? Clint? Er det deg? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva hvis jeg ikke gir deg tillatelse til å bruke bilder av meg som profilbilde? Clint? Er det deg? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha. Sykt nedtur at du ikke ble provosert av "jenta mi". Det var egentlig hovedpoenget med posten. Jeg gruer meg til jeg har en stor oppgave neste gang. Edit@skippy: Hinter til hva? Kanskje hun vil...wait for it... wait for it... ut. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kvi skriv du ikkje på nynorsk lenger, Ajaco? Har har har audmjukheiten til nynorsken forsvunne? Nynorsk er eit vent og kjært språk! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Edit@skippy: Hinter til hva? Kanskje hun vil...wait for it... wait for it... ut. Nå sover hun. Hun var på 3 timers skitur idag, så tror hun egentlig bare vil slappe av, jeg. Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva hvis jeg ikke gir deg tillatelse til å bruke bilder av meg som profilbilde? Clint? Er det deg? I know what you're thinking. Did he fire 563 shots or 564? Do you feel lucky, punk? Well, do ya? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha. Sykt nedtur at du ikke ble provosert av "jenta mi". Det var egentlig hovedpoenget med posten. Jeg gruer meg til jeg har en stor oppgave neste gang. Jeg ble det, men er for trøtt til å si noe på det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Åh. Da fikk jeg til alikevel, da. Heheheh. And also... We boil at different degrees. (Den var tildels til L4r5 og Aleks, i tillegg til Pinup) Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Åh. Da fikk jeg til alikevel, da. Heheheh. And also... We boil at different degrees. Vil du ha en kjeks for det eller? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Har pepperkaker jeg Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kvifor skriv du ikkje på nynorsk lenger, Ajaco? Har har har audmjukheitena til nynorsken forsvunne? Nynorsk er eit vent og kjært språk! Endret 5. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg