SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 *bilde* Oh! So that means you're sick of me, or something? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er kun én på forumet som kan si at han er i nærheten av å kjenne meg. Alikevel mener Superadremalin og smurfen at de er glad i meg Jojo, men de kan jo være glad i deg som en forumvenn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jojo, men de kan jo være glad i deg som en forumvenn Mulig Feels strange Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ikke deg, men generelt alt det "ånaaai" greiene som pågår her hele tida. kanskje jeg bare burde finne no bedre å gjøre i stedenfor. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ikke deg, men generelt alt det "ånaaai" greiene som pågår her hele tida. kanskje jeg bare burde finne no bedre å gjøre i stedenfor. Skjønner egentlig den. Jeg føler jeg er litt ferdig med det nå uansett, så da skal nok ikke jeg gjøre det så mye mer Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/05/nyheter/innenriks/dodsulykke/fall/14582820/ Julebord dødsfall i Tromsø SAS hotellet. Men er det Rorbua som ligger i første etasje der? Du skal høre mye...... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.dagbladet.../fall/14582820/ Julebord dødsfall i Tromsø SAS hotellet. Men er det Rorbua som ligger i første etasje der? Du skal høre mye...... fra www.rorbuapub.no: Rorbua ligger i Radisson SAS Hotel, Sjøgata 7. Tromsø. Telefon: 776 00 000 Så, sannsynligvis ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 uff den er kjedelig. har nå ramla ned fra andre etasje uten store skader sjøl, men er nå litt annerledes når du lander med huet først. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.sunnhordland.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101205/NYHENDE/101209956 Dette oppsummerer mesteparten av min helg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 er du han med kneet eller kan med skallen? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tror jeg skal legge ned min poker bedrift. Tapte akkurat over 500kr med tress i ess Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da har man funnet senga klokken 8. Sliten, vondt i kroppen og atpåtil sånn menssmerter at jeg bare ligger å vrir meg. Fy fader alt er så drit. Og jeg glemte smertestillende på andre siden av rommet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.sunnhordl...HENDE/101209956 Dette oppsummerer mesteparten av min helg. Er du eieren av kneet eller eieren av skallen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Er du eieren av kneet eller eieren av skallen? Ingen av delene. Men han der 19-åringen er et pratkeksemplar av det man kaller bølle og som alltid skal være midtpunktet. Begynte å le litt av han, så da fikk jeg en knyttneve i trynet. Glad han ble hentet av politiet iallefall. Endret 5. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er du eieren av kneet eller eieren av skallen? Ingen av delene. Men han der 19-åringen er et pratkeksemplar av det man kaller bølle og som alltid skal være midtpunktet. Begynte å le litt av han, så da fikk jeg en knyttneve i trynet. Glad han ble hentet av politiet iallefall. Hvis du ikke var noen av dem, så var det en rar oppsummering av din helg Meeeen ja, kjenner til et par slike. Har ved noen anledninger vært 2 fnys fra juling da en fyr har ment jeg har sett på'n. Jeg visste ikke at det var mot loven, men det er visst fysak å se på folk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 han har nok noe som plager han, som gjør at han oppfører seg som det der. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvis du ikke var noen av dem, så var det en rar oppsummering av din helg Meeeen ja, kjenner til et par slike. Har ved noen anledninger vært 2 fnys fra juling da en fyr har ment jeg har sett på'n. Jeg visste ikke at det var mot loven, men det er visst fysak å se på folk Så og si hver gang jeg treffer på denne karen her skal han alltid starte opp ett eller annet. Dyret gikk fritt rundt i tre timer igår og bøllet med folk fordi han ikke fikk slippe inn han har nok noe som plager han, som gjør at han oppfører seg som det der. Ikke godt å si. Hver gang det skjer noe på bygden kommer han ut av hiet sitt og skaper trøbbel. Endret 5. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.dagbladet.../fall/14582820/ Julebord dødsfall i Tromsø SAS hotellet. Men er det Rorbua som ligger i første etasje der? Du skal høre mye...... fra www.rorbuapub.no: Rorbua ligger i Radisson SAS Hotel, Sjøgata 7. Tromsø. Telefon: 776 00 000 Så, sannsynligvis ja Nja, da jeg var der i fjor høst, lå Rorbua i nabobygget. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ikke godt å si. Hver gang det skjer noe på bygden kommer han ut av hiet sitt og skaper trøbbel. Kjenner så altfor godt til slike folk. Irriterende at enkelte absolutt skal være sånn Nja, da jeg var der i fjor høst, lå Rorbua i nabobygget. Hva vet vel jeg? Bare så det som sto på hjemmesia jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg