Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Da har man funnet senga klokken 8. Sliten, vondt i kroppen og atpåtil sånn menssmerter at jeg bare ligger å vrir meg. Fy fader alt er så drit. Og jeg glemte smertestillende på andre siden av rommet.

Lenke til kommentar

Er du eieren av kneet eller eieren av skallen?

Ingen av delene.

Men han der 19-åringen er et pratkeksemplar av det man kaller bølle og som alltid skal være midtpunktet.

Begynte å le litt av han, så da fikk jeg en knyttneve i trynet. Glad han ble hentet av politiet iallefall.

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Er du eieren av kneet eller eieren av skallen?

Ingen av delene.

Men han der 19-åringen er et pratkeksemplar av det man kaller bølle og som alltid skal være midtpunktet.

Begynte å le litt av han, så da fikk jeg en knyttneve i trynet. Glad han ble hentet av politiet iallefall.

Hvis du ikke var noen av dem, så var det en rar oppsummering av din helg :p

Meeeen ja, kjenner til et par slike. Har ved noen anledninger vært 2 fnys fra juling da en fyr har ment jeg har sett på'n. Jeg visste ikke at det var mot loven, men det er visst fysak å se på folk :p

Lenke til kommentar

Hvis du ikke var noen av dem, så var det en rar oppsummering av din helg :p

Meeeen ja, kjenner til et par slike. Har ved noen anledninger vært 2 fnys fra juling da en fyr har ment jeg har sett på'n. Jeg visste ikke at det var mot loven, men det er visst fysak å se på folk :p

Så og si hver gang jeg treffer på denne karen her skal han alltid starte opp ett eller annet.

Dyret gikk fritt rundt i tre timer igår og bøllet med folk fordi han ikke fikk slippe inn :p

han har nok noe som plager han, som gjør at han oppfører seg som det der.

Ikke godt å si.

Hver gang det skjer noe på bygden kommer han ut av hiet sitt og skaper trøbbel.

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Ikke godt å si.

Hver gang det skjer noe på bygden kommer han ut av hiet sitt og skaper trøbbel.

Kjenner så altfor godt til slike folk. Irriterende at enkelte absolutt skal være sånn

Nja, da jeg var der i fjor høst, lå Rorbua i nabobygget.

Hva vet vel jeg? Bare så det som sto på hjemmesia jeg :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...