Joαkim Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vi må roe ned postingen her hvis vi skal time det purrfect på juleaften. Ca. 4 sider per dag og vi er på 20 000. side 24. Desember. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Diskusjons-Ajaco er voldtektsmann, og Facebook-Ajaco er en jente på 13. Datasmurf liker dette. Her snakker vi om oss selv i 3. person! Me gusta! Yes, Lars Sponheim og Datasmurf. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 hvem var det som sa at vi ikke klarte målet! jeg var bombe sikker Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vi må roe ned postingen her hvis vi skal time det purrfect på juleaften. Ca. 4 sider per dag og vi er på 20 000. side 24. Desember. Lykke til! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Vi må roe ned postingen her hvis vi skal time det purrfect på juleaften. Ca. 4 sider per dag og vi er på 20 000. side 24. Desember. Vel, gjennomsnittet er rundt 15 sider per dag, så det spørs Endret 5. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Malin, nei, så klart jeg ikke vil. Jeg hadde planlagt dagen til WoW, anime og dokumentarer. Samt lapper. Så ble jeg lei WoW (igjen), og begynte å spille Progress Quest og Word of Lordcraft i stedet, samt hørte utelukkende på cola-sangen fremfor å se anime og dokumentarer, og så kommer sambo og vil ha meg med på skolen for å rigge. Huff, føler med deg Jejejejejeje. Pass deg, ellers blir jeg vanskelig igjen. Beklager, SnittLeif. Du vet jeg er glad i deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Yeah, glad jeg bare var maruder i et par timer og kurerte det hele med cola i formiddag. Ellers hadde jeg ikke hatt godt av dette, men på den lyse siden er det blitt varmt her, bare 3 minus! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 hvem var det som sa at vi ikke klarte målet! jeg var bombe sikker Sorry da, tok grundig feil Vi må roe ned postingen her hvis vi skal time det purrfect på juleaften. Ca. 4 sider per dag og vi er på 20 000. side 24. Desember. Lykke til! Takk :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Beklager, SnittLeif. Du vet jeg er glad i deg Folk er ikke glad i meg Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Beklager, SnittLeif. Du vet jeg er glad i deg Folk er ikke glad i meg Neivel, SnittLeif, det er greit det. *stryker med hårene* Endret 5. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men jeg er også glad i deg! :o Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva skjer så ute i "den store verden" i kveld da? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vi er alle glad i SnittLeif, selv om vi ikke får lov å innrømme det. Enn der? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Folk er ikke glad i meg Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kjenner ikke snittleif, så har ikke noe formening om det ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er glad i Tiny og han er glad i meg Holder lenge det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Meh. Liker ikke solarium. Dessuten, hva har det med trøtthet pga været å gjøre? mangel på vitamin E D-vitamin. Det er D-vitamin man får fra sola. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Meh. Liker ikke solarium. Dessuten, hva har det med trøtthet pga været å gjøre? mangel på vitamin E D-vitamin. Det er D-vitamin man får fra sola. stemmer, bommet litt på hukommelsen! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kjenner ikke snittleif, så har ikke noe formening om det ^^ Det er kun én på forumet som kan si at han er i nærheten av å kjenne meg. Alikevel mener Superadremalin og smurfen at de er glad i meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg