Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Diskusjons-Ajaco er voldtektsmann, og Facebook-Ajaco er en jente på 13. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 SnittLeif: Jeg er ikke venner med folk jeg ikke har møtt face to face ^^ Særing Okay. ForumSnittLeif er slæm og FacebookSnittLeif er snill, så jeg tenkte du ville sette pris på det Ja, jeg gjør det. Men er en prinsippsak, og prinsipper er til for å holdes Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 np: http://open.spotify.com/track/2lSeNTW0Bi3xyouvPGxlGl Fineste sangen Ekstra stilig med tanke på at han som synger synger duett med seg selv som voksen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Think im in love Ssssh, vi skulle ikke offentliggjøre det enda, pus Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men er en prinsippsak, og prinsipper er til for å holdes well, chuck you! Fikk også vist hvor enkelt det egentlig var å finne deg på facebook Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Think im in love Ssssh, vi skulle ikke offentliggjøre det enda, pus er du utro! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Men er en prinsippsak, og prinsipper er til for å holdes well, chuck you! Fikk også vist hvor enkelt det egentlig var å finne deg på facebook Jeg fant da deg for evig lenge siden Var derfor jeg kjente igjen en eller annen Bjørn som SnittLeif! Think im in love Ssssh, vi skulle ikke offentliggjøre det enda, pus er du utro! Nei, jeg trodde jeg og du bare hadde sex bare tuller Endret 5. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Think im in love Ssssh, vi skulle ikke offentliggjøre det enda, pus klarte ikke å holde det i meg lengre, måtte få det ut Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fant da deg for evig lenge siden Var derfor jeg kjente igjen en eller annen Bjørn som SnittLeif! Jeg har ikke prøvd før nå jeg da .P Jeg hadde mer troa på at det hadde noe med http://www.facebook.com/#!/snittleif å gjøre, men ok Så skal det vel også sies at jeg også har fullt navn, alder, fødselsdato, msn-adresse og skype-brukernavn på profilen min her på forumet da, så da får man jo en god mengde med hint der Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg fant da deg for evig lenge siden Var derfor jeg kjente igjen en eller annen Bjørn som SnittLeif! Jeg har ikke prøvd før nå jeg da .P Jeg hadde mer troa på at det hadde noe med http://www.facebook.com/#!/snittleif å gjøre, men ok Så skal det vel også sies at jeg også har fullt navn, alder, fødselsdato, msn-adresse og skype-brukernavn på profilen min her på forumet da, så da får man jo en god mengde med hint der Haha, seriøst? Det la jeg ikke merke til Jo tja, er ikke spesielt vanskelig å finne meg heller! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha, seriøst? Det la jeg ikke merke til Jo tja, er ikke spesielt vanskelig å finne meg heller! Ja, helt seriøst. Jeg har svært lite cybernoia, så da syns jeg folk kan få vite det de lurer på Nei, du var ikke vanskelig å finne, til tross for mangelen av informasjon her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei kids, hva i all verden betyr "pepperdalja"? Jeg nekter å tro at det bare betyr blåmerker. Det blir for simpelt. Dessuten hadde jeg et annet ord det betydde da sangen var populær, men kommer faen ikke på det nå. Oh well, vi er nå uansett flinke. Stikker på skolen for å rigge opp noe utstyr, så når vi endelig kommer dit, finner kompisen min ut at han har glemt av nøklene sine hjemme. Husnøkler, og de lånte nøklene til rommet vi skal være på. Ringerunde for å prøve og finne noen som kan kjøre, men folk er på de særeste steder, eller sitter fast eller er opptatte, eller enkelt og greit tar ikke telefonen. Ender opp med at kompisen min går, mens jeg sitter igjen og passer på utstyret. Når han har kommet halvveis, ringer han meg og sier at han kommer jo selvfølgelig ikke inn, siden det er kun jeg som har nøkler og han må tilbake igjen. Ja ja ja. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ja, helt seriøst. Jeg har svært lite cybernoia, så da syns jeg folk kan få vite det de lurer på Nei, du var ikke vanskelig å finne, til tross for mangelen av informasjon her Mente helt seriøst til at det sto snittleif på facebooken din, menok. Mangel på info? Spotifyen min ligger da her, og den er vel såvidt jeg husker knyttet opp mot facebooken min? I alle tilfeller er brukernavnet mitt på spotify navnet mitt. Hadde vært skuffet om du ikke hadde klart det, BJØRN Datasmurf: Usedvanlig bra jobbet. Begynner nesten å tro at du ikke vil jobbe med dette Endret 5. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 nå nyter jeg en iskald boks med cherry coke :love: Fantastisk smak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Diskusjons-Ajaco er voldtektsmann, og Facebook-Ajaco er en jente på 13. Datasmurf liker dette. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mente helt seriøst til at det sto snittleif på facebooken din, menok. Mangel på info? Spotifyen min ligger da her, og den er vel såvidt jeg husker knyttet opp mot facebooken min? I alle tilfeller er brukernavnet mitt på spotify navnet mitt. Hadde vært skuffet om du ikke hadde klart det, BJØRN Datasmurf: Usedvanlig bra jobbet. Begynner nesten å tro at du ikke vil jobbe med dette Jejejejejeje. Pass deg, ellers blir jeg vanskelig igjen. nå nyter jeg en iskald boks med cherry coke :love: Fantastisk smak Du veit tydeligvis ikke definisjonen på fantastisk, eller hvordan man bruker . Hvis du faktisk mente det du skreiv; Spis noe giftig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Malin, nei, så klart jeg ikke vil. Jeg hadde planlagt dagen til WoW, anime og dokumentarer. Samt lapper. Så ble jeg lei WoW (igjen), og begynte å spille Progress Quest og Word of Lordcraft i stedet, samt hørte utelukkende på cola-sangen fremfor å se anime og dokumentarer, og så kommer sambo og vil ha meg med på skolen for å rigge. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Diskusjons-Ajaco er voldtektsmann, og Facebook-Ajaco er en jente på 13. Datasmurf liker dette. Her snakker vi om oss selv i 3. person! Me gusta! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, helt seriøst. Jeg har svært lite cybernoia, så da syns jeg folk kan få vite det de lurer på Nei, du var ikke vanskelig å finne, til tross for mangelen av informasjon her Jeg har heller ikek cybernoia og har også alt av informasjon liggende ute, men så har jeg også blitt utsatt for ID-tyveri et par ganger også. Jeg burde ha lært, men neida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg