TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen måte man kan teste ut Ubuntu uten å formatere hele driten? Legg inn på en minnepinne. Da kan du boote fra den og kjøre det live, istedet for å installere Eventuelt Live-DVD Fungere det med en ekstern hdd? Har ikke minnepinne. Veit ikke, men du kan jo prøve. Du finner et program her som du bruker til det.. Prøv Fant noe som heter Desktop edition, virker som om man kan bruke Ubunti i Windows da. Får prøve ut å håpe man ikke kuker alt til Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 HEI SIGRID. LOL Gief sympati, idiot. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fant noe som heter Desktop edition, virker som om man kan bruke Ubunti i Windows da. Får prøve ut å håpe man ikke kuker alt til Desktop edition er, så vidt jeg veit, vanlig versjon. Men! Du kan jo installere Sun Virtualbox, og kjøre det opp som en virtuell maskin da Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg liker å bli misbrukt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 HEI SIGRID. LOL Gief sympati, idiot. Ikke faen. Jobb med fysikk du. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jobb med norsk du. Jeg har ikke fysikk, men kjemi. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Fant noe som heter Desktop edition, virker som om man kan bruke Ubunti i Windows da. Får prøve ut å håpe man ikke kuker alt til Desktop edition er, så vidt jeg veit, vanlig versjon. Men! Du kan jo installere Sun Virtualbox, og kjøre det opp som en virtuell maskin da Nå har du beveget deg langt utover min ekspertise. Det står det her: Wubi is an officially supported Ubuntu installer for Windows users. It can install and uninstall Ubuntu in the same way as any other Windows application. It's simple and safe. Endret 5. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://open.spotify.com/track/48OLZC025VyqqdAwuLr2ri Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nå har du beveget deg langt utover min ekspertise. Det står det her: Wubi is an officially supported Ubuntu installer for Windows users. It can install and uninstall Ubuntu in the same way as any other Windows application. It's simple and safe. Ah den ja! Ja, det skulle vel fungere slik ja. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jobb med norsk du. Jeg har ikke fysikk, men kjemi. Har ikke noe å gjøre i norsken jeg. Lag en bombe du, jenta mi. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg liker å bli misbrukt. Er det dét du prøver å oppnå ved å kalle meg snill hele tiden? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg liker å bli misbrukt. Er det dét du prøver å oppnå ved å kalle meg snill hele tiden? Såklart. Har du ikke skjønt det? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg liker å bli misbrukt. Er det dét du prøver å oppnå ved å kalle meg snill hele tiden? Såklart. Har du ikke skjønt det? Jeg er redd jeg skjønte det nå. :( Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha, tøft. Det er en som hetet Chubaka på turnuslegene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vet ikke helt om Ubuntu var noe for meg. Skjønte ikke så alt for mye av det Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 SnittLeif: Jeg er ikke venner med folk jeg ikke har møtt face to face ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Senga og pc-en er flytter, så nå er jeg offisielt Osloboer igjen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 SnittLeif: Jeg er ikke venner med folk jeg ikke har møtt face to face ^^ Særing Okay. ForumSnittLeif er slæm og FacebookSnittLeif er snill, så jeg tenkte du ville sette pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg