Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 NEIMEN HEI SIGRID. Having a good day, are we? Og @ Charlotte Q: Bare vær awesome. Det skal jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kjemi virker som et helvete ja, synes venninna mi var flink som klarte å stå på eksamen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som har peiling på hva som er mest akutelt på Pendulum - UV-lysende kroppsmaling, eller som lyser i mørket? Glowsticks med selvlysende grønne hansker! win! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 om nom nom nom nom julebrus Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 JEg ligger på sofaen min. Personen på sofaen vedsiden av snorker høyere enn TVen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 JEg ligger på sofaen min. Personen på sofaen vedsiden av snorker høyere enn TVen. Hvis det har seg slik at det er din sofa, så antas det at annet rundt der også er ditt, og at det da er din leilighet. Kast ut vedkommende? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er min fordi jeg sier at den er min. Mer trengs ikke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er min fordi jeg sier at den er min. Mer trengs ikke. og fordi den er din bare fordi du sier det, så kan du ikke kaste ut personen som oversnorker tv'n? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 NEIMEN HEI SIGRID. Having a good day, are we? HEI ANDREAS. Nei. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen måte man kan teste ut Ubuntu uten å formatere hele driten? Legg inn på en minnepinne. Da kan du boote fra den og kjøre det live, istedet for å installere Eventuelt Live-DVD Fungere det med en ekstern hdd? Har ikke minnepinne. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen måte man kan teste ut Ubuntu uten å formatere hele driten? Legg inn på en minnepinne. Da kan du boote fra den og kjøre det live, istedet for å installere Eventuelt Live-DVD Fungere det med en ekstern hdd? Har ikke minnepinne. Veit ikke, men du kan jo prøve. Du finner et program her som du bruker til det.. Prøv Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Og @ Charlotte Q: Bare vær awesome. Det skal jeg. Seff, men det er viktig å være gjennomført! Vil lyse mest mulig! Noen som har peiling på hva som er mest akutelt på Pendulum - UV-lysende kroppsmaling, eller som lyser i mørket? Glowsticks med selvlysende grønne hansker! win! Det besvarer ikke spørsmålet! Men ang, selvlysende grønne hansker, hvor får du tak i det? Glowsticks gjennom tunnelene er også win btw! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kjæresten har stått opp Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Er det ""? Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kjæresten har stått opp Jeg var helt overbevist om at der sto "Kjæresten har slått opp" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det ""? Mtp at er wee inni kommaer, og jeg føler wee er et veldig ivrig utrykk for glede, så føler jeg det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Åh. hahah, jeg og. Edit: Se Malin sitt innlegg. Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kjæresten har slått opp Husker når jeg og kjæresten slo opp, det var herlig true story Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kjæresten har stått opp Jeg var helt overbevist om at der sto "Kjæresten har slått opp" Det ville være alt annet enn Nå ble jeg litt trist på grunn av deg. Dårlig gjort å insinuere noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg