makingFaces Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mmm... Pendulum. Mhm, under tre uker til! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvordan uttaler du brukernavnet ditt, Svelemoe? Og hva "betyr" det? Det betyr at eg likar sveler og heiter Moe til etternamn Og fornamnet mitt er ikkje så langt frå ordet "svele" helder. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen måte man kan teste ut Ubuntu uten å formatere hele driten? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Heter du Svein eller Sven? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er trøtt allerede. Dumme vinterværet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er trøtt allerede. Dumme vinterværet. solarium hjelper på det :O Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Meh. Liker ikke solarium. Dessuten, hva har det med trøtthet pga været å gjøre? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Meh. Liker ikke solarium. Dessuten, hva har det med trøtthet pga været å gjøre? mangel på vitamin E Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 har med at det blir fortere mørkt/mørkt hele tia når det er vinter? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mhm, under tre uker til! Can't wait! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ser ut som jeg overlevde turen til Nesodden likevel. Nå stikker jeg i dusjen og resten av kvelden/natta skal jeg tilbringe foran TVn mens jeg ser på gode gamle klassikere fra 40, 50 og 60-tallet. God natt, kafeèn. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei. Nå bruker jeg laptopen til mamma. For noe skvip. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 har med at det blir fortere mørkt/mørkt hele tia når det er vinter? Ja, jeg vet det, jeg bare lurte på hva solarium har med det å gjøre. Klart at man blir fortere trøtt nå som det blir tidlig mørkt. Men jeg tror slappheten min nå også har litt med at det er så stille her + at jeg nettopp har spist middag. Har lyst å legge meg nedpå og lese litt, men jeg vet bare kommer til å sovne hvis jeg gjør det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ah, skjønner. aldri vært i nærheten av et solarium, men antar at folk sikkert sovner i det og da merkelig nok føler seg uthvilt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes folk må poste litt oftere her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes folk må poste litt oftere her. Ikke klag a Vi poster når det passer oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 NSB er teite som ikke gir rabatt til lærlinger Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som har peiling på hva som er mest akutelt på Pendulum - UV-lysende kroppsmaling, eller som lyser i mørket? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg haaaaaaaaaaaaaaaater livet mitt. Kjemi er faen meg noe herk. At utdanningsdirektoratet kan legge opp til et så sykt vanskelig pensum, burde vært straffbart. Faen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Noen måte man kan teste ut Ubuntu uten å formatere hele driten? Legg inn på en minnepinne. Da kan du boote fra den og kjøre det live, istedet for å installere Eventuelt Live-DVD Endret 5. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg