L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har dere sett den videoen med han i rullestol som ikke rekker heisen og som deretter dundrer rullestolen gjennom heisdøra likevel? Han døde.. Tror aldri jeg har ledd så mye. Nei den har jeg ikke sett.Lenke? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Enkel huske-telle-regler for akkorder: Dur-akkorder: Finn grunntonen(f.eks. C) også teller du fra den: 4 + 3. (C+4=E, C+4+3=G. C+E+G = C-dur) Moll-akkorder: Finn grunntonen(f.eks C) også teller du fra den: 3 + 4. (C+3= Ess, C+3+4=G. C+Ess+G = C-moll) Kan brukes på akkorder med alle grunntoner. Thankju! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.darwinawards.com/darwin/darwin2010-08.html Jo, det er morsomt. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har dere sett den videoen med han i rullestol som ikke rekker heisen og som deretter dundrer rullestolen gjennom heisdøra likevel? Han døde.. Tror aldri jeg har ledd så mye. Nei den har jeg ikke sett.Lenke? http://www.youtube.com/watch?v=lTTmWiCoqHc Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Enkel huske-telle-regler for akkorder: Dur-akkorder: Finn grunntonen(f.eks. C) også teller du fra den: 4 + 3. (C+4=E, C+4+3=G. C+E+G = C-dur) Moll-akkorder: Finn grunntonen(f.eks C) også teller du fra den: 3 + 4. (C+3= Ess, C+3+4=G. C+Ess+G = C-moll) Kan brukes på akkorder med alle grunntoner. Thankju! Lærte det fra pianoboka til Ingrid Bjørnov. Anbefales Spesielt kapittelet om akkorder(besifring). Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal nok låne den, ja. Svært så stille det var her i dag da? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen kom å pakk for meg. please? *puppy-eyes* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Herre Jemini, så mektig det er med lapper med noen strimler skinke og ost, rullet sammen og stekt litt ekstra i panna under lokk. Men åh, så godt! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Herre Jemini, så mektig det er med lapper med noen strimler skinke og ost, rullet sammen og stekt litt ekstra i panna under lokk. Men åh, så godt! Nemmen, skal da være no søtt pålegg på lapper. F.eks syltetøy eller smør og sukker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Har dere gått og slaktet en same, eller er "lapper" noe annet? Endret 5. desember 2010 av Slimda Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har dere gått og slaktet en same, eller er "lapper" noe annet? Regner med at han mener det som ligner på små sveler i og med at han nevnte at han skulle lage sveler tidligere i dag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) WitchDoctor Endret 5. desember 2010 av Slimda Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 WitchDoctor Kommer jeg til å skvette nå? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 WitchDoctor Dro på smilebåndet.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 WitchDoctor Kommer jeg til å skvette nå? Da er du veldig lettskremt, om jeg må si det selv... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 WitchDoctor Dro på smilebåndet.. Jeg snubla over en fanart-side til lionking, og den lå på topplista... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 WitchDoctor ... the fuck? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 WitchDoctor ... the fuck? Det sa jenta og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg