L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 noen som vet om sang som er lett å lære seg på piano? Lisa gikk til skolen. Krever litt øving, men når den sitter er det et fantastisk musikkstykke som bringer ro til sjelen. Kan allerede den. Lær deg Für Elise Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 noen som vet om sang som er lett å lære seg på piano? Lisa gikk til skolen. Krever litt øving, men når den sitter er det et fantastisk musikkstykke som bringer ro til sjelen. Kan allerede den. Lær deg Für Elise eller Ballade pour Adeline Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 eller Ballade pour Adeline Den er DIGG! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 eller Ballade pour Adeline Den er DIGG! Vet Får til en del av den, men så vil ikke fingrene henge med lenger Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 eller Ballade pour Adeline Den er DIGG! Vet Får til en del av den, men så vil ikke fingrene henge med lenger Aah, lucky you. Noen som har lyst å lære meg piano? Alltid hatt lyst til! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du kan starte med noen nybegynnersanger. Lisa gikk til skolen er en veldig fin nybegynnersang, som er helt fantastisk når du lærer deg den. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Aah, lucky you. Noen som har lyst å lære meg piano? Alltid hatt lyst til! Jeg har dessverre ikke piano tilgjengelig for øyeblikket Men enkleste måten man lærer på(syns jeg) er å finne noe du har lyst å lære, og bare prøve seg fram. Endret 5. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Koster det penger? Nope. Er gratis og alt det krever er at du har 10 kb lagringsplass til savegames. Og kids, ikke la meg se noe dissing av Caesar 3 her. Det var det beste spillet i serien! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 eller Ballade pour Adeline Den er DIGG! Må si jeg foretrekker Für Elise da. Og kids, ikke la meg se noe dissing av Caesar 3 her. Det var det beste spillet i serien! Der har du faktisk rett for en gangs skyld. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 eller Ballade pour Adeline Den er DIGG! Må si jeg foretrekker Für Elise da. Canon i D av Pachelbel kommer og langt opp på listen =) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du kan starte med noen nybegynnersanger. Lisa gikk til skolen er en veldig fin nybegynnersang, som er helt fantastisk når du lærer deg den. Kan den allerede! Kan enkeltnotene, er akkordene jeg ikke skjønner meg på. Fuck et liv med bare soloinstrumenter. Jeg har dessverre ikke piano tilgjengelig for øyeblikket Men enkleste måten man lærer på(syns jeg) er å finne noe du har lyst å lære, og bare prøve seg fram. Som sagt ovenfor, får ikke akkordene til å gi mening. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den beste måten og lære ting på er og lære seg helt selv 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) eller Ballade pour Adeline Den er DIGG! Må si jeg foretrekker Für Elise da. Canon i D av Pachelbel kommer og langt opp på listen =) Og Amelie Poulain! Tror det er det den heter. Yann Tiersen. Edit: Denne. Endret 5. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 AND ITS YOUUUU WHEN I LOOK IN THE MIRROR! AND ITS YOUUU WHEN I PICK UP THE PHOONE! Sooometimes you cant make it on your own. U2 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg har dessverre ikke piano tilgjengelig for øyeblikket Men enkleste måten man lærer på(syns jeg) er å finne noe du har lyst å lære, og bare prøve seg fram. Som sagt ovenfor, får ikke akkordene til å gi mening. Enkel huske-telle-regler for akkorder: Dur-akkorder: Finn grunntonen(f.eks. C) også teller du fra den: 4 + 3. (C+4=E, C+4+3=G. C+E+G = C-dur) Moll-akkorder: Finn grunntonen(f.eks C) også teller du fra den: 3 + 4. (C+3= Ess, C+3+4=G. C+Ess+G = C-moll) Kan brukes på akkorder med alle grunntoner. Endret 5. desember 2010 av Cinque 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Har dere sett den videoen med han i rullestol som ikke rekker heisen og som deretter dundrer rullestolen gjennom heisdøra likevel? Han døde.. Tror aldri jeg har ledd så mye. Endret 5. desember 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 AND ITS YOUUUU WHEN I LOOK IN THE MIRROR! AND ITS YOUUU WHEN I PICK UP THE PHOONE! Sooometimes you cant make it on your own. U2 Beste Menne nå blir jeg borte litt. Hade kafeeen, tilbake i kveld. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hade Ajaco Have fun Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når man først skal snakke om pianostykker, og tydeligvis andre klassiske verk, hvor er Piano Sonate No. 14 i C# moll «Quasi una fantasia», op. 27, No. 2? Populært kalt Måneskinnssonaten. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har dere sett den videoen med han i rullestol som ikke rekker heisen og som deretter dundrer rullestolen gjennom heisdøra likevel? Han døde.. Jeg lo og lo og lo. Tror aldri jeg har ledd så mye. Ikke morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg