Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yess!! no byrjar hotel cæcar om ein halv time :D gledar meg! faen så spanande for tio!

og i dag er premieren på frustrete fruer :D:D:D

Hva som skal skje på Cæcar i dag a ?

veit ikkje. tippar Hove og Jens Audust skal diskutere eventuell fusjon dersom hove og nadia godtek å fortsette bygginga av ferieparadisa på brown islands. eg trur aldreg dei får det til då men!! håpar ikkje svein trekk seg som tillitsmann

kan ikkje folk please skriva norsk?? det erikkje ale som har 6ar i engelsk veit dykk1! (eg har 1ar og fatar ingenting engelsk)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
yess!! no byrjar hotel cæcar om ein halv time :D gledar meg! faen så spanande for tio!

og i dag er premieren på frustrete fruer :D:D:D

Hva som skal skje på Cæcar i dag a ?

veit ikkje. tippar Hove og Jens Audust skal diskutere eventuell fusjon dersom hove og nadia godtek å fortsette bygginga av ferieparadisa på brown islands. eg trur aldreg dei får det til då men!! håpar ikkje svein trekk seg som tillitsmann

kan ikkje folk please skriva norsk?? det erikkje ale som har 6ar i engelsk veit dykk1! (eg har 1ar og fatar ingenting engelsk)

Too bad for you. :p

Lenke til kommentar
can i download internet for free?

Probably not.

When did this become "the english forum" :p Hehe. But I'm up for it! Love english, got an A in my oral exam in high school.
I doubt that it will last much longer. As soon as mod starts poking around in here he's gonna tell us to stop.

They're such kill-joys. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...