L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Våknet med skikkelig hangover helt til jeg kom på at jeg ikke drakk i går Merkelige greier. Det kalles placebo. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 :S Ingen andre hjemme en meg nå, og radio på mor og far sitt rom var ikke på ista når jeg gikk ned trappen. Når jeg nå kom opp trappen var radioen på. Det spøker her :O Eller mor og far er hjemme og puler. De hørte du var hjemme og skrudde da på radioen for å overdøve 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det spøker her :O Jeg var en tur innom og så på deg mens du sov. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 :S Ingen andre hjemme en meg nå, og radio på mor og far sitt rom var ikke på ista når jeg gikk ned trappen. Når jeg nå kom opp trappen var radioen på. Det spøker her :O Eller mor og far er hjemme og puler. De hørte du var hjemme og skrudde da på radioen for å overdøve Jeg vet at dem ikke er hjemme ^^, gikk til og med inn på rommet der radioen sto på Oo Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vet at dem ikke er hjemme ^^, gikk til og med inn på rommet der radioen sto på Oo Bare fordi du ikke så dem, betyr ikke det at de ikke er der. De hørte du kom opp igjen, og gjemte seg i skapet. Så der står de nå, nakne, svette og kåte som faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vil også ha slikt hus.. Versjon 1: http://www.youtube.com/watch?v=F44d2IzCrKo Versjon 2: http://www.youtube.com/watch?v=mnk0KjWxgMA Får naboene sove er det store spørsmålet her?? Bo konstant i et diskotek!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 OMG. Overdose sukker / søthet! :| Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 sånn, da har jeg scanna 60 + tegninger til i morra. phew. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 *Gi bolle til SnittLeif* Sånn. Nå kan du ta deg en bolle. Do I look like I need your handouts?! That's what she said Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 That's what she said That's so 1932 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som ikke har hørt om UKM? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 That's what she said That's so cool! I wanna be like you! Aww! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg skulle ønske jeg ikke hadde hørt om det... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som ikke har hørt om UKM? Unge Kvinners Menstruasjon? Joda. Hørt om det. Aww! Now you're just silly. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som ikke har hørt om UKM? Er ikke det noe musikk greier? Konsert eller noe? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal nå kose meg med Settlers 2 10th anniversary Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som ikke har hørt om UKM? Er ikke det noe musikk greier? Konsert eller noe? Ungdoms kultur mønstring ^^ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Trodde alle visste det, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Oooh. Settlers 2 er flott. Men uten den anniversary edition. Har det installert på DosBox og blir stadig fascinert/fornøyd med at det må brukes opptil flere timer på bare én level. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg